گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ایام فاطمیه دوم
به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ضمن خوش آمد گویی به حاضران گفت : در جهت ترویج و گسترش معارف اهل بیت و خاصه معرفت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها لازم است به سمت گفتگو های معرفتی حرکت کرده و به عنوان مثال مباحثی همجون عفاف و حجاب به شکلی که گفتمان سازی شکل بگیرد.

 دریاکنار| عبدالرحیم افروغ بیان کرد:  طرح موضوعات بویژه در بین نسل جوان  در جهت معرفت افزایی بسیار اثر گذار خواهد بود

وی افزود: طرح ریزی و اجرای پویش های مجازی نیز می تواند نقش کاربردی به همراه داشته باشد.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در ادامه اظهار داشت: این اداره کل قصد دارد برنامه ای  شاخص را به عنوان ایام فاطمیه دوم برگزار نماید.

وحید حیدری افزود: این برنامه به صورت برپایی چهار غرفه در ۴ نقطه از شهر  و به مدت ۴ شب همراه با اجرای برنامه های  فرهنگی هنری ویژه عموم مردم می باشد.

دبیر ستاد فاطمیه استان بوشهر گفت: وظیفه همه ماست که نسبت به تقویت و با شکوه برگزار شدن برنامه ها به مناسبت ایام فاطمیه اهتمام ویژه داشته باشیم و علاوه بر سطح شهر و اقداماتی که انجام می شود دستگاه های اجرایی نیز می بایست در ترویج معارف فاطمی قدم هایی بردارند که می تواند شامل برگزاری مسابقه، ارسال پیام تسلیت، نصب پرچم و انتشار برشور ،سیاه پویشی ادارات و.... باشد.

سردار حسین کارگر از کلیه ادارات حاضر در جلسه خواست تا پیشنهادات خود را در بهتر برگزار شدن برنامه های ایام فاطمیه به ستاد فاطمیه اعلام نمایند.

شناسه خبر : 4564
تاریخ : 1401/9/24 09:30:27
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/0uXdh9
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #جلسه #هماهنگی #مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی #عبدالرحیم

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.