گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
برگزاری مراسم اختتامیه دوره داوری درجه ۳ فوتبال در شهرستان دشتی
مراسم اختتامیه دوره داوری درجه ۳ فوتبال در شهرستان دشتی برگزار شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان دشتی؛ به همت هیات فوتبال و کمیته داوران شهرستان دشتی و هیات فوتبال و کمیته داوران بخش کاکی، یک دوره داوری درجه سه فوتبال طی چهار روز با تدریس اساتید مجرّب، جناب آقای سید حسن موسوی از مدرسین رسمی فدراسیون فوتبال و ناظر داوری لیگهای کشوری، به عنوان مدرس دوره و جناب آقای جلیل شعرانی، از داوران ارزنده و سابق لیگ برتر کشور، بعنوان مدرس آمادگی جسمانی، در شهرستان دشتی و بخش کاکی و در سالن اجتماعات شهرداری شهر بادوله برگزار گردید.

این دوره از روز سه شنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ با شرکت ۲۵ شرکت کننده از شهرهای مختلف شهرستان دشتی، آغاز شد و در روز جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ خاتمه یافت.

 در این دوره، شرکت‌کنندگان مباحث تئوری و عملی داوری فوتبال را فرا گرفتند. این دوره با برگزاری آزمون کتبی دانش داوری و برگزاری آزمون آمادگی جسمانی در استادیوم شهید کمالی شهر بادوله به پایان رسید.

مراسم اختتامیه این کلاس، روز جمعه ۳۰ شهریور ماه با حضور جناب آقای دشتیان، ریاست محترم کمیته داوران استان بوشهر،جناب آقای احمدشمسی عضو محترم کمیته داوران فوتبال استان، جناب آقای محمد فقیه ریاست محترم هیات فوتبال شهرستان دشتی و تعدادی از مسئولان محترم هیات فوتبال و کمیته داوران شهرستان دشتی برگزار گردید.
در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی شرکت در کلاس داوری درجه ۳ داده شد.
 

 
شناسه خبر : 17381
تاریخ : 1403/7/3 09:58:45
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/fLALD0
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فوتبال #داوری #شهرستان دشتی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.