گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بهره برداری از طرح تعریض و بهسازی ورودی شهر بیدخون
طرح بهسازی و تعریض ورودی - خروجی غربی شهر بیدخون با هدف ایمن سازی و تسهیل تردد مردم با اعتباری باغ بر 100 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از  پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، سخاوت اسدی با بیان اینکه بخشی از عملیات اجرایی این طرح با مشارکت شهرداری بیدخون انجام شده است گفت:  بهسازی و تعریض پل ورودی شهر بیدخون از الزامات این محور بود که با نظارت و راهبری معاونت فنی و زیر بنایی سازمان این پروژه به بهره برداری رسید.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس تصریح کرد: تسهیل آمد و شد مردم بیدخون به مرکز شهرستان و ایمن سازی این مسیر همواره مورد تاکید مسئولان بوده است که ابتدای امسال این طرح در اولویت قرار گرفت و با استفاده از منابع داخلی این طرح به بهره برداری رسید.

گفتنی است طرح تعریض و بهسازی ورودی شهر بیدخون در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و با استفاده از منابع داخلی شرکت به بهره برداری رسیده است.

شناسه خبر : 2563
تاریخ : 1401/5/3 12:33:35
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/l0Rcpu
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #بهسازی #بیدخون #منطقه ویژه پارس #مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.