گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بهسازی قطعه اول جتوط- درودگاه اجرایی شد
بهسازی قطعه اول جتوط- درودگاه اجرایی شدرئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راههای فرعی و روستایی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بوشهر گفت: تعریض و بهسازی قطعه اول محور روستایی جتوط به درودگاه از توابع بخش سعدآباد دشتستان اجرایی شد

به گزارش دریاکنار و نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) سید احمدرضا امیری ری‌شهری رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راههای فرعی و روستایی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بوشهر گفت: تعریض و بهسازی قطعه اول محور روستایی جتوط به درودگاه از توابع بخش سعدآباد دشتستان اجرایی شد.

امیری ریشهری در حاشیه بهره برداری از آسفالت این قطعه افزود: بهسازی این قطعه به طول ۱۳۰۰ متر با هدف افزایش عرض جاده از ۶ متر به ۹ متر و ارتقای ایمنی کاربران جاده ای در دستور کار قرار گرفت.

به گفته وی مجموع اعتبار هزینه شده برای این قطعه ۲۵۰۰۰ میلیون ریال بوده است.

ریشهری با بیان اینکه برای تکمیل بهسازی این محور نیازمند ۴۰۰۰۰ میلیون ریال می باشد، ابراز امیدواری کرد با تامین اعتبار، این پروژه به طور کامل زیر بار ترافیک برود

شناسه خبر : 8656
تاریخ : 1402/3/18 16:04:37
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/j4UNrV
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #درودگاه #بهسازی #راهداری #حمل و نقل #سعدآباد #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.