گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بهورزان حلقه مهم زنجیره سلامت هستند/۱۱۴ بهورز در دشتستان فعالیت دارند
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: بهورزان حلقه مهم زنجیره سلامت هستند و نظام سلامت را به اهداف پیش‌بینی‌شده، نزدیک‌تر می‌کنند.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، ماریا خویشدوست در مراسم تجلیل از بهورزان شهرستان افزود: در حال حاضر ۱۱۴ بهورز در ۶۱ خانه بهداشت در بخش‌های مختلف دشتستان فعالیت دارند و خدمات بهداشتی و درمانی را به جامعه هدف خود به بهترین نحو ارائه می‌دهند.
 خویشدوست تصریح کرد: در سال جاری عملیات اجرایی دوخانه بهداشت در روستاهای درنگ و قراولخانه آغازشده است و در آینده نزدیک ۶۳ خانه بهداشت خواهیم داشت.
 وی همچنین بیان کرد: هم‌اکنون ۱۹ کاردان بهورز در حال سپری کردن دوره‌های آموزشی خود زیر نظر مربیان آموزشگاه بهورزی برازجان هستند و تا سال آینده در خانه‌های بهداشت مناطق خود مستقر خواهند شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان اظهار کرد: وزارت بهداشت دو نقش مهم برای بهورزان بیان کرده است، کاهش مرگ‌ومیر و ارتقای سطح طول عمر که این دو شاخص مهم از مؤلفه‌های افزایش جمعیت نیز می‌باشند و بهورزان با تلاش و کوشش در این سال‌ها توانسته‌اند در راستای اهداف وزارت بهداشت گام‌های مؤثری بردارند.
خویشدوست بابیان اینکه جایگاه و نقش بهورز در ارتقای سلامت جامعه روستایی برای تمامی مردم و مسئولین دستگاه‌های اجرایی اثبات‌شده است، گفت: بهورزان تنها کارکنانی هستند که خدمات بهداشتی و درمانی از خانه بهداشت تا درب منزل به افراد روستای خود بدون داشتن هیچ‌گونه چشم‌داشتی ارائه می‌دهند و شما این ایثار و ازخودگذشتگی را در هیچ ارگانی بدین گونه نمی‌بینید.
در این مراسم که با حضور معاونین فرمانداری دشتستان برگزار شد از نمایندگان بهورزان مناطق مختلف شهرستان، اعضای شورای بهورزی و همچنین از رئیس و مربیان آموزشگاه بهورزی برازجان با اهدای لوح یادبود، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

       

شناسه خبر : 3237
تاریخ : 1401/6/16 09:31:44
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/YUpgDZ
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #شبکه بهداشت درمان #شهرستان دشتستان #ماریا خویشدوست #روز بهورز #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.