آخرین اخبار
طنین دلنوازترین آهنگ حیات در کابین آمبولانس دروداحمد
با کمک تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی آهنگ حیات و تولد نوزاد عجول فضای آمبولانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای دروداحمد را فرا گرفت.

آمبولانس پایگاه اورژانس بردخون در مأموریت بود به همین دلیل مرکز پیام فوریت‌های پزشکی به پایگاه اورژانس جاده‌ای دروداحمد برای انتقال مادر باردار از مرکز خدمات جامع سلامت بردخون مأموریت داد.
هنوز ساعتی به اذان صبح مانده بود که آمبولانس برای انتقال مادر باردار به بیمارستان امام هادی (ع) دیّر به حرکت درآمد.
در مسیر حرکت و در حین انتقال مادر باردار، با توجه به دردهای شدید و مشاهده آغاز فرایند زایمان، سریعاً تیم اورژانس با کمک به مادر و ایجاد شرایط مناسب در داخل آمبولانس به تولد نوزاد کمک کردند.
در این زایمان مادر ۲۲ ساله افغانستانی چهارمین فرزند خود را سالم به دنیا آورد و طنین دلنواز آهنگ حیات پسر کوچولو کابین آمبولانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای دروداحمد را فرا گرفت.
تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ دروداحمد پس از باز و تمیز کردن راه‌های هوایی، گرم کردن و کلامپ بند ناف و ارائه مراقبت‌ها و خدمات درمانی اولیه و حمایتی برای تکمیل روند مراقبت‌های درمانی به بیمارستان امام هادی (ع) دیّر منتقل و با حال عمومی خوب مادر و نوزاد تحویل زایشگاه شد.
در این مأموریت احسان میرزایی و سید اسماعیل حسینی تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی پایگاه اورژانس ۱۱۵ دروداحمد حضور داشتند.
شهرستان دیّر دارای ۵ پایگاه فوریت‌های پزشکی دیّر، دروداحمد، بردخون، آبدان و دوراهک است که آماده ارائه خدمات اورژانسی در سریع‌ترین زمان و در همه جا به صورت رایگان است.

 
شناسه خبر : 13290
تاریخ : 1402/10/17 08:02:41
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/tDPxaU
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #تولد نوزاد #آمبولانس #اورژانس #شهرستان دیر #شبکه بهداشت درمان

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.