گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان:
بهورزان یکی از ارکان موفقیت نظام سلامت کشور هستند/ بیشترین بار مسئولیت نظام سلامت بر عهده بهورزان است
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت: یکی از ارکان موفقیت نظام سلامت کشور بهورزان عزیز هستند، چرا که بیشترین بار مسئولیت نظام سلامت بر دوش این بزرگواران است.

به گزارش سپیده حکمت خبرنگار دریاکنار و نقل از فاطمه‌ آهو خوش در مراسم گرامیداشت بهورزان شهرستان کنگان اظهار داشت: بی‌شک یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین عوامل موفقیت نظام سلامت، توجه به نظام شبکه‌ای است که در آن خانه بهداشت به‌عنوان اولین و اصلی‌ترین سطح ارائه خدمات بهداشتی، جهت پیشگیری نوع اول قرار گیرد و اگر هم به‌صورت محدود به درمان توجه دارد، باز هم در راستای پیشگیری است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان ضمن تبریک روز بهورز و تشکر از زحمات آنان در سال‌های خدمت به آحاد مردم در امر بهداشت افزود: بهورزان سربازان خط مقدم نظام بهداشتی هستند.

مرضیه جهانی اظهار داشت: تلاش بهورزان در دورافتاده‌ترین روستاها موجب می‌شود خدمات بهداشتی لازم به روستاییان ارائه شود و به این وسیله از اشاعه بیماری در جامعه جلوگیری شود و ازاین‌رو بهورزان نه‌تنها موجب سلامت روستاییان می‌شوند، بلکه به تأمین سلامت جامعه شهری نیز کمک می‌کنند ازاین‌رو اجر معنوی برای این عزیزان بهترین پاداش و قدردانی است.

مراسم تجلیل از بهورزان شهرستان کنگان با حضور رئیس و معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان، کلیه مربیان و بهورزان شهرستان و به همت و تلاش مجدانه مسئول مرکز آموزشگاه بهورزی و مربیان بهورزی در مرکز آموزشگاه بهورزی شهرستان کنگان برگزار شد.

در این مراسم از کلیه بهورزان و مربیان شهرستان کنگان با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

شناسه خبر : 17126
تاریخ : 1403/6/25 12:18:09
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/lJ1h54
نویسنده خبر :
X

سپیده حکمت

روزنامه نگار

برچسب ها #تقدیر #شهرستان کنگان #شبکه بهداشت و درمان #سپیده حکمت

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.