گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
به مناسبت هفته ی تربیت بدنی و ورزش؛ زنگ ورزش در بوشهر به صدا در آمد
همزمان با 26 مهرماه، آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در یکی از مدارس شهر بوشهر زنگ ورزش به صدا در آمد.

به گزارش دریاکنار؛ همزمان با 26 مهرماه، آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و معاونین، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و اعضای هیات ورزش های همگانی زنگ ورزش در مدرسه ی شهید شجاعی فر بندر بوشهر به صدا درآمد .

سرپرست ادراه کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این آیین در ابتدا ضمن محکومیت جنایات اخیر اسراییل در غزه با اشاره به تقویت روحیه ی جوانمردی و حق طلبی با ورزش گفت: ورزش به ما می آموزد برای رسیدن به آرمانهای متعالی انسانی و پیروزی در برابر حریفان باید تلاش کرد و مردانه جنگید.

یاسر جمالی با اشاره به آغاز هفته ی تربیت بدنی و ورزش گفت: دانش آموزان آینده ی این کشورند، آینده ی علم و هنر و ورزش و فردای روشن این سرزمین اند. و ما نیز در حوزه ی استعدادیابی وظیفه داریم برای شناسایی و نگهداری استعدادهای ورزش کشور از همین سنین پایه برنامه ریزی کنیم.

در پایان این مراسم زنگ ورزش توسط مسئولین حاضر به صدا در آمد و دانش آموزان همراه با مسئولین ورزش کردند، سرود خواندند، در ایستگاه های ورزش و بازی با هم مسابقه دادند و جوایزی نیز از سوی هیات ورزش های همگانی استان تقدیم شد.

 

منبع: روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر

شناسه خبر : 11811
تاریخ : 1402/7/26 10:53:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/WiC1H0
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #هفته تربیت بدنی #زنگ ورزش #ورزش و جوانان #استان بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.