گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
به‌منظور انجام خدمات رایگان دندانپزشکی؛ کلینیک سیار دندانپزشکی در ندامتگاه مرکزی شهرستان بوشهر استقرار یافت
کارشناس مسئول واحد دهان و دندان مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: به‌منظور انجام خدمات رایگان دندانپزشکی کلینیک سیار دندانپزشکی در ندامتگاه مرکزی شهرستان بوشهر استقرار یافت.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، فهیمه حسینی بیان داشت: به‌منظور بهره‌مندی عموم شهروندان از خدمات رایگان بهداشتی و هم‌زمان با ایام ماه محرم، کلینیک سیار دندانپزشکی به‌طور داوطلبانه در ندامتگاه مرکزی بوشهر استقرار یافت و به معاینه و انجام خدمات دندانپزشکی برای زندانیان پرداخت.

این کارشناس مسئول افزود: تیم دندانپزشکی کلینیک سیار دندانپزشکی به معاینه بانوان زندانی در ندامتگاه مرکزی پرداختند و به افرادی که مشکل دندانی داشتند خدمات دندانپزشکی از جمله خدمت جرم‌گیری ارائه داد.

وی بیان کرد: این افراد به دلیل عدم دسترسی به خدمات دندانپزشکی و کمتر رعایت کردن بهداشت دهان و دندان نیازمند این خدمات بودند.

حسینی اضافه داشت: یکی از فاکتورهای زیبایی، دندان‌هایی سالم و زیباست، پس لازم است که مراقبت‌های لازم از آن‌ها به عمل آید و یکی از اقداماتی که لازم است انجام شود تا دندان‌ها در معرض خطر انواع آسیب‌های دندانی قرار نگیرند، چکاب یا معاینات دوره‌ای دندان در دندانپزشکی است.

کارشناس مسئول واحد دهان و دندان مرکز بهداشت شهرستان بوشهر اظهار داشت: از بین رفتن جرم باعث کاهش پوسیدگی دندان می‌شود. بروساژ و جرم‌گیری دندان همچنین باعث بهبود ورم و التهاب لثه شده و مانع از تبدیل‌شدن این مشکل به یک بیماری شدید لثه‌ای می‌شود.

حسینی تأکید کرد: مزیت‌های جرم‌گیری دندان تنها تا زمانی دوام دارد که دوباره جرم روی دندان شکل نگیرد، بعضی از بیماران که بهداشت دهان و دندان خود را به‌خوبی رعایت نکنند، به جرم‌گیری دوره‌ای نیاز پیدا می‌کنند.

شناسه خبر : 9910
تاریخ : 1402/5/8 12:46:55
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/OvoPUt
نویسنده خبر :
X

🔶فریده ترنج مهرگان

🔹مدیر روابط عمومی و امور بین الملل

🔹کاردانی روابط عمومی 

🔹کارشناسی گرافیک

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #کارشناس #دندانپزشکی #مرکز #بهداشت #خدمات #رایگان #کلینیک #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.