گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
کاپیتان اسبق تیم ایرانجوان بوشهر؛
به وضوح شاهد فعالیت های فرهنگی تاثیرگذار «قلمداران هنر جنوب» در جامعه هستم
بازیکنان و کادر فنی تیم قلمداران هنر جنوب در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، پیش از شروع دیدار با صداوسیمای مرکز بوشهر ،با چفیه ،پرچم و نقشه کشور فلسطین وارد زمین شدند.

حسین رفاهی سرپرست اداره ورزش و جوانان بخش چغادک که مهمان ویژه تیم قلمدران هنر جنوب بود در رابطه با محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی توسط این تیم بیان داشت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین در ابعاد ملی و بین‌المللی یک ضرورت اجتناب ناپذیر می دانیم.

وی خاطرنشان کرد: : امروز غزه تنها نیست و ما به نوبه خودمان از مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه قهرمان و جبهه مقاومت در این راه با بهره گیری از منویات رهبری از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بخش چغادک خاطرنشان کرد :تیم قلمداران هنر جنوب به نمایندگی از ورزشکاران و هنرمندان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند که بسیار قابل تقدیر می باشد.

در ادامه سعید درویشی پیشکسوت فوتبال بوشهر یادآور شد :خوشحالم که به اتفاق پدر گرامی «محمد علی درویشی »از نزدیک شاهد یک بازی خوب و با کیفیت بودیم.

وی افزود : تیم قلمداران هنر جنوب از نسل جوان ، با اخلاق و با کیفیت بسیار خوب و روان در زمین مسابقه بازی می کند که مشخص است داری تمرینات بسیار زیاد و با کیفیت و همچنین از تجارب بالای مدیریتی و سرمربی گری با دانشی برخوردار است.

کاپیتان اسبق تیم ایران جوان بوشهر در رابطه با تاثیرگذاری قلمداران هنر جنوب در جامعه بیان داشت : این تیم علاوه بر اینکه در ورزش فعالیت خوبی دارد ،کارهای فرهنگی و هنری بسیار تاثیر گذار ،و تشکیلاتی دارد که من به وضوح این برنامه ها را دیدم.

بر اساس این گزارش در این بازی تیم قلمداران هنر جنوب با بازیکنانی همچون احسان فرهمندنیان ، صادق لطفی ،ابوالفضل ناصری، صادق آذرشب ، کوروش چاپی پور، رضا نجفی، محمد مشایخ ،ایمان دهدار ، پارسا مشایخ ، عباس خیراندیش ، پیمان جوکار ،سهراب صالحی ، پورشاکر ،ناصر ماهینی،امین لطفی ، با سرمربی گری نعمت الله امین نژاد و مدیر عاملی مسعود عرب زاده به میدان رفتند .  

در حاشیه این مسابقه ، محمد امینی از شاعران استان بوشهر تازه‌ترین سروده‌های خود را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان قدس به بازیکنان و تماشاگران ارائه نمود.

گفتنی است این مسابقه به همت هلیله باستانی ، انتشارات قلمداران جنوب و صدر پوش در ورزشگاه شهید بهشتی زمین شماره (2) یکشنبه 30تیرماه ساعت 17:30 برگزار شد .

شناسه خبر : 16101
تاریخ : 1403/5/3 11:43:00
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/OZHttd
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #ورزش و جوانان #بازیکن #فلسطین #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.