گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تامین زمین برای ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر
استاندار بوشهر از ثبت‌نام حدود ۷۰ هزار نفر در استان در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: تا کنون زمین برای ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی تأمین شده است.

به گزارش دریاکنار و نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدی‌زاده در بازدید از طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بوشهر، بیان کرد: دولت سیزدهم عزم جدی در راستای تأمین مسکن مردم دارد و در استان‌های مختلف کشور شاهد تلاش مسئولان هستیم.

 

وی افزود: در استان بوشهر از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن گام‌های ارزشمندی برداشته شده و با تلاش‌های صورت گفته اکنون از برنامه پیش‌بینی شده جلوتر هستیم.

 

استاندار بوشهر گفت: اداره‌های راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و شرکت عمران شهر جدید عالیشهر متولیان ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن هستند که امیدواریم با تکمیل این طرح شاهد رضایت‌مندی مردم استان باشیم.

 

وی می‌گوید: سهمیه استان بوشهر در طرح مسکن ملی ساخت ۴۴ هزار واحد مسکونی در مدت ۴ سال است که البته با تلاش شبانه‌روزی، بیش از تعهد ایجاد شده واحد مسکونی تحویل متقاضیان خواهد شد.

 

محمدی‌زاده با بیان اینکه تاکنون حدود ۷۰ هزار نفر از استان بوشهر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند، اضافه کرد: تا کنون زمین برای ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی تأمین شده است.

 

وی عنوان کرد: امسال با تأمین اعتبارات مورد نیاز و پرداخت تسهیلات واحد‌های خودمالکی و سایر واحدها، شتاب قابل توجهی در ساخت مسکن ایجاد می‌شود.

 

استاندار بوشهر تاکید کرد: تمام مدیران استان موظف هستند در راستای رفع موانع اجرا طرح نهضت ملی مسکن، ظرفیت کامل دستگاه‌های خود را به کار گیرند و هیچ‌گونه کم‌کاری قابل قبول نیست.

 

🌊 دریاکنار از نشریات با سابقه استان بوشهر 
📲ارسال مطلب

   instagarm

  telegram

twitter.com/daryaaknar  twitter

  whatsapp

  facebook

  eitaa

  linkedin

 
شناسه خبر : 11482
تاریخ : 1402/7/12 11:53:36
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/fZhyk8
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #استاندار بوشهر #تامین زمین #واحد مسکونی #نهضت ملی مسکن #ثبت‌نام

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.