گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تامین پایدار آب شهرستان جم با افتتاح آبشیرین کن
ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: خط آبرسانی جم پس از ۱۵ سال در سفر دور دوم رئیس جمهور به استان بوشهر در سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفت که از اقدامات مهم دولت سیزدهم می باشد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: خط آبرسانی جم پس از ۱۵ سال در سفر دور دوم رئیس جمهور به استان بوشهر در سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفت که از اقدامات مهم دولت سیزدهم می باشد.

وی با بیان اینکه تامین آب پایدار از اولویت‌های اساسی دولت می باشد، گفت: خط آبرسانی سیراف - جم به طول ۴۲ کیلومتر، خط انتقال برق ۳۳ کیلومتر و برای انتقال آب به شهر جم از ۶ سایت آبرسانی و پنج ایستگاه پمپاژ استفاده شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: خشکسالی‌های یک دهه اخیر باعث شد که تامین آب شهرستان جم دچار چالش های گردد اما با افتتاح این پروژه کام مردم جم شیرین شد.

عالی افزود: آب‌شیرین کن سیراف جم ۲۸ هزار مترمکعب آب را به شهر جم و شهرک‌های نفتی در آن منطقه می رساند که شامل ۲ بخش آب‌شیرین‌کن و خط انتقال آب به جم و یک شبکه برق است.

وی خاطر نشان کرد: با وارد مدار شدن فاز نخست پروژه آبرسانی سیراف - جم و تامین ۱۰ هزار مترمکعب آب ۵۰ درصد جمعیت شهر جم و شهرکهای تابعه از آب سالم و پایدار برخوردار می‌شوند.

 

🌊 دریاکنار از نشریات با سابقه استان بوشهر 
📲ارسال مطلب

   instagarm

  telegram

twitter.com/daryaaknar  twitter

  whatsapp

  facebook

  eitaa

  linkedin

شناسه خبر : 9580
تاریخ : 1402/4/25 08:49:11
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/XVGiaO
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر #جم #خط آبرسانی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.