گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تجلیل از سرباز نمونه استانی و بخشش خدمت سربازی
در مراسمی با شکوه که با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان، سردار سوسنی فرمانده فراجا استان و سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق استان برگزار شد، از سرباز نمونه استانی، سید احمد محمدی، تجلیل به عمل آمد.

سید احمد محمدی، سرباز وظیفه اهل بندر بوشهر، با کسب مقام اول رشته اذان در سطح استان و فعالیت‌های برجسته فرهنگی خود به عنوان خادم الصلاة و سرباز ساعی، نظر مسئولان و فرماندهان نظامی استان را به خود جلب کرده بود.

در این مراسم، سردار سوسنی با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات سید احمد محمدی در حوزه قرآن و فرهنگ، دستور بخشش مابقی خدمت سربازی وی را صادر کرد. این تصمیم ارزشمند، موجب خوشحالی و قدردانی خانواده محترم سرباز محمدی شد.

سید احمد محمدی در این خصوص اظهار داشت: از خداوند متعال به خاطر این توفیق و از حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری و سردار سوسنی به خاطر عنایت و لطفشان کمال تشکر را دارم. این بخشش، انگیزه مرا برای خدمت به مردم و کشورم دوچندان خواهد کرد.

ایشان افزود: این اقدام شایسته فرماندهی فراجا استان، نشان از اهمیت و توجه ویژه به سربازان نمونه و فعال در حوزه‌های فرهنگی دارد و قطعاً انگیزه‌ای برای سایر سربازان خواهد بود تا در راستای خدمت به مردم و کشور تلاش کنند.

خانواده محترم سرباز محمدی نیز در پیامی از سردار سوسنی به خاطر این اقدام خداپسندانه تشکر و قدردانی کرده و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت کردند.

 

 

 

 

شناسه خبر : 18082
تاریخ : 1403/8/3 12:17:47
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ijeFRc
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #سربازی #خدمت #نظام وظیفه #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.