گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تجهیز ناوگان خودرویی و آتش نشانی بنادر کشور به 51 خودرو جدید
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در راستای نوسازی و بهسازی ناوگان خودرویی و تجهیزات آتش نشانی بنادر، تا پایان سال جاری 51 دستگاه خودرو سنگین، نیمه سنگین و سبک آتش نشانی و امداد و نجات به این ناوگان اضافه می‌شود.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، عبدالله جعفری در حاشیه برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان بنادر کشور در بوشهر افزود: همچنین دو دستگاه خودرو آتش نشانی با نردبان های فراتر از 57 متر در آینده نزدیک به ناوگان آتش نشانی اضافه می‌شود که منجر به بالا بردن ضریب اطمینان عملکرد و ارتقاء ایمنی بنادر خواهد شد.

وی بیان کرد: برای سال جاری وضعیت ایمنی، بهداشت و محیط زیست بنادر و بویژه ایمنی حریق مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

جعفری ادامه داد: در این زمینه نسبت به نشست و گردهمایی های تخصصی فرماندهان  و رئوسای اچ.اس.ایی بنادر و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی اهتمام ویژه ای وجود دارد.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و دریانوردی افزود: سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان یکی از بزرگ ترین بنگاه های اقتصادی کشور و محلی امن برای تخلیه و بارگیری کالا در طول سال اقدام‌های متعددی را برای ارتقاء وضعیت ایمنی بنادر انجام می‌دهد.

جعفری اظهار کرد: در این زمینه با نوسازی ناوگان آتش نشانی بنادر و اضافه شدن خودروهای جدید، برنامه ریزی مناسبی برای ارتقاء سطح دانش علمی و عملیاتی آتش نشانان در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: یکی از راهکارهای مهم برای ارتقاء سطح دانش علمی و عملیاتی آتش نشانان برگزاری مسابقات عملیاتی ورزشی است که در همین راستا چهاردهمین دوره آن با میزبانی شایسته بندر بوشهر برگزار شد.

جعفری افزود: طی این مسابقات که در مدت ۲ روز برگزار شد 11 تیم از بنادر مختلف کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت بندر امام خمینی (ره) به عنوان قهرمانی دست یافت.

شناسه خبر : 5099
تاریخ : 1401/10/19 12:33:53
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/FXV8Hp
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #ناوگان #آتش نشانی #امداد #نجات #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.