گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تخصیص ۲۵ میلیارد تومان برای اجرا طرح‌های درمانی مناطق جنوبی استان بوشهر
معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به تخصیص ۲۵ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی شهرستان دیر گفت: امسال ۳ هزار مترمربع به فضای مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان افزوده می‌شود.

حیدر عزیرنژاد در بررسی روند اجرایی طرح‌های درمانی بهداشتی شهرستان دیر با اشاره به اجرایی شدن 5 پروژه در این شهرستان، اظهار داشت: با تکمیل 5 پروژه بهداشتی درمانی در شهرستان دیر 3 هزار متر مربع به فضای بهداشتی و درمانی این شهرستان افزوده می‌شود.

وی از تخصیص 25 میلیارد تومان برای اجرا طرح‌های بهداشتی درمانی شهرستان دیر خبر داد و بیان کرد: برای تکمیل این طرح‌ها به 9 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از افتتاح 2 خانه بهداشت در روستاهای حاجی‌آباد و کنارترشان در هفته دولت خبر داد و گفت: پانسیون پزشکان بیمارستان امام هادی علیه‌السلام با اعتبار 7 میلیارد تومان اجرایی شده که برای تکمیل آن به حدود 4 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

عزیزنژاد ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت بردخون با 7 میلیارد تومان اعتبار را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: برای تکمیل این پروژه و تأمین تجهیزات آن به اعتباری حدود 5.5 میلیارد تومان نیاز است.

وی اضافه کرد: پایگاه سلامت خیرساز آبدان با اعتبار 1.5 میلیارد تومان اجرایی شده که انتظار می‌رود این پروژه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اشاره به ساختمان خیرساز سی‌تی‌اسکن بیمارستان دیر نیز گفت: ساختمان الحاقی سی‌تی‌اسکن بیمارستان امام هادی علیه‌السلام شهرستان دیر با پیشرفت 75 درصدی نقش مهمی در تحقق مطالبات مردم دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر نیز با بیان اینکه در 2 سال گذشته 10 پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیر کلنگ‌زنی، افتتاح و یا روند عملیات ساخت آن آغاز شد، افزود: ساختمان دیالیز، پانسیون 12 واحدی پزشکان بیمارستان، خانه بهداشت بردخون و الی، پانسیون پزشکان آبدان، مرکز خدمات جامع سلامت بردخون، خانه بهداشت حاجی آباد، کنارترشان، ساختمان سی‌تی‌اسکن و پایگاه سلامت آبدان از جمله پروژه‌های هستند که در 2 سال گذشته کلنگ‌زنی، افتتاح و یا روند عملیات ساخت آن انجام شده است.

شناسه خبر : 9260
تاریخ : 1402/4/12 08:21:58
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/rxrJBr
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #علوم پزشکی #بهداشت و درمان #تخصیص اعتبار #مناطق جنوبی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.