گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تشدید نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی در ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز
رئیس شبکه بهداشت و درمان جم گفت: طرح نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی در ماه مبارک و ایام عید نوروز تشدید شده است و از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تاکنون ۲۲۷ بازدید از صنوف متخلف انجام شده است.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان جم، احمد قاسمی در حاشیه گشت مشترک بازدید از صنوف در شهرستان جم اظهار داشت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی سلامت تاکنون ۲۲۷ بازدید از صنوف متخلف در شهرستان جم انجام شده است.

قاسمی با بیان اینکه ۵ صنف متخلف به تعزیرات معرفی شدند افزود: در این ایام به همکاری سایر دستگاه‌های نظارتی ۱۲ بازدید مشترک از صنوف انجام گرفت.

وی از تعطیلی ۲ واحد صنفی متخلف در جم خبر داد و گفت: یک کافه‌رستوران به دلیل عرضه قلیان و یک فست فودی به علت عدم رعایت موازین بهداشتی توسط شبکه بهداشت و درمان جم پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه در ایام طرح نوروزی بالغ بر ۵۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته جمع‌آوری شد افزود: نظارت بر نانوایی‌ها، مراکز عرضه آش، حلیم، زولبیا بامیا در ایام ماه مبارک رمضان به‌صورت جدی در دستور کار کارشناسان بهداشت محیط شهرستان قرار دارد.

قاسمی خاطرنشان کرد: کارشناسان بهداشت محیط و بهورزان تعداد ۵۴۰ مورد کلر سنجی از شبکه توزیع آب آشامیدنی انجام دادند.

وی با تأکید بر اینکه ارتقا و حفظ سلامت شهروندان و مهمانان نوروزی از اهداف اصلی این طرح است گفت: بازدید از رستوران‌ها، مراکز عرضه مواد غذایی، محل‌های اسکان در دستور کار بازرسین بهداشتی قرار دارد و به‌صورت مستمر و حتی در ایام تعطیل این پایش‌ها انجام می‌گیرد.

قاسمی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف بهداشتی را به سامانه ۱۹۰ اطلاع داده و بازرسین بهداشت محیط نیز در اولین فرصت به شکایات مردمی رسیدگی خواهند کرد.

شناسه خبر : 6469
تاریخ : 1402/1/6 14:06:08
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Y7ihUL
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #نظارت #مراکز #عرضه #مواد غذایی #جم #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.