گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تعاملات سازمان برنامه و بودجه با نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي تقويت مي شود
معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور پس از رسيدگي به درخواست‌هاي جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي بر تقويت تعاملات اين سازمان با نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي براي حل مشكلات حوزه‌هاي انتخابيه ايشان به ويژه رفع موانع پروژه‌هاي ملي و استاني تأكيد كرد.

در اين ملاقات‌‌ها كه در دفتر ويژه دولت در مجلس شوراي اسلامي انجام شد، «دكتر داود منظور»، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور، با ۱۱ نفر از نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي از استان‌هاي مازندران، لرستان، فارس، سمنان، كردستان، خوزستان و اردبيل، ديدار و گفت‌و‌گو كرد.
دكتر منظور در اين ديدار كه معاونان سازمان برنامه و بودجه كشور نيز حضور داشتند، گفت: اين ديدار براي افزايش و تقويت تعاملات سازمان برنامه وبودجه كشور با مجلس شوراي اسلامي صورت مي‌گيرد و اين ديدارها در آينده نيز به طور منظم استمرار خواهد يافت.
معاون رئيس جمهور افزود: هدف از اين ملاقات‌ها اتخاذ تدابير و راهكارهاي لازم براي تأمين مالي پروژه‌هاي در دست اجرا و تسريع در اتمام و بهره‌برداري از اين پروژه‌ها است.
رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور سپس ضمن بررسي مسائل مربوط به حوزه‌هاي انتخابيه نمايندگان حاضر در اين ملاقات‌ها، دستورهاي لازم را براي رفع مشكلات مطرح شده صادر كرد.

شناسه خبر : 8898
تاریخ : 1402/3/26 15:33:38
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/GBwmjc
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #رئيس جمهور #برنامه و بودجه #سازمان #رسيدگي

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.