گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تعامل سازنده شبکه‌های بهداشت و درمان و دامپزشکی موجب ارتقای سلامت غذایی شهرستان شده است
مهندس پرویز احمدی در دیدار با رئیس شبکه دامپزشکی این شهرستان که به مناسبت هفته دامپزشکی صورت گرفت گفت: وزارت بهداشت با بهره‌مندی از حداکثر امکانات خود می‌تواند ۲۵ درصد از سلامت جامعه را تأمین کند و مابقی آن بر عهده مردم و دیگر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با سلامت است که شبکه دامپزشکی یکی از مهم‌ترین این دستگاه‌ها است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی تصریح کرد: در سایه همکاری و تعامل شبکه‌های دامپزشکی و بهداشت و درمان، گام‌های مهم و مؤثری در بخش‌های سلامت و امنیت مواد غذایی، پیشگیری از بیماری‌های مشترک انسان و دام و ارتقای سلامت جامعه شهری و روستایی برداشته شده است.
۱۰۰ مرکز عرضه مواد غذایی در سطح شهرستان دشتی تحت نظارت و بازدید مستمر قرار دارند
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دشتی نیز در این دیدار گفت: امنیت غذایی مقوله‌ای بسیار مهم در سلامت جامعه است و شبکه دامپزشکی از تمام توان خود در جهت تحقق سلامت و امنیت غذایی مردم بهره می‌برد.
دکتر احمد ایزدی افزود: پرسنل شبکه دامپزشکی با عزیمت به دورافتاده‌ترین و صعب‌العبورترین مناطق شهرستان کار واکسیناسیون دام را با مشقات فراوان انجام می‌دهند تا مواد غذایی سالم در دسترس مردم قرار گیرد.
وی تصریح کرد: شبکه دامپزشکی همواره از تعامل سازنده شبکه بهداشت و درمان در اجرای برنامه‌های خود برنامه بوده و نتایج این همکاری‌های متقابل قابل‌مشاهده است.
دکتر ایزدی اضافه کرد: هم‌اکنون ۱۰۰ مرکز عرضه مواد غذایی در سطح شهرستان دشتی تحت نظارت و بازدید مستمر کارشناسان شبکه دامپزشکی قرا دارند.
در این دیدار با اهدای لوح سپاس از خدمات و همکاری‌های رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دشتی توسط رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تقدیر شد.

شناسه خبر : 3668
تاریخ : 1401/7/20 14:03:51
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/XCvCHJ
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #شبکه‌های بهداشت #تعامل سازنده #مهندس پرویز احمدی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.