گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تعداد سایت‌های فعال و در حال احداث آب‌شیرین‌کن استان بوشهر ۴ برابر افزایش یافته است
میثم جعفرزاده در بررسی طرح‌های آبرسانی استان بوشهر با قدردانی از تلاش مجموعه شرکت آب و فاضلاب در فعالیت و خدمات جهادی در تسریع تکمیل طرح‌های در حال اجرا در حوزه‌های آبرسانی اظهار داشت: تا پایان دولت قبل تعداد سایت‌های آب‌شیرین‌کن استان بوشهر ۴ واحد به ظرفیت تولید ۳۵ هزار مترمکعب در شبانه‌روز بود.

وی از ۴ برابر شدن تعداد سایت‌های آب‌شیرین‌کن استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با افزایش ۴ برابری اجرا طرح‌های آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر ظرفیت تولید آب شرب از این تأسیسات ۷.۵ برابر نسبت به ظرفیت دولت قبل افزایش می‌یابد.

مشاور وزیر نیرو در جهاد آبرسانی با بیان اینکه تولید آب از تأسیسات آب‌شیرین‌کن استان بوشهر تا پایان دولت سیزدهم به ۲۴۲ هزار و ۸۵۰ مترمکعب در شبانه‌روز می‌رسد خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی میزان تولید آب از طرح‌های آب‌شیرین‌کن تا پایان امسال به ۱۰۰ هزار مترمکعب در شبانه‌روز افزایش می‌یابد.

جعفرزاده، تولید این میزان آب شرب را تا پایان امسال در استان بوشهر ۳ برابر آب تولیدی زمان استقرار دولت سیزدهم دانست و تصریح کرد: با تولید ۲۴۲ هزار و ۸۵۰ مترمکعب تا پایان دولت سیزدهم در واقع ۵۰ درصد نیاز آب شرب استان بوشهر از طریق آب‌شیرین‌کن‌ها تأمین می‌شود که گامی مهم در ارتقا، پایداری در تأمین آب شرب استان بوشهر خواهد بود.

شناسه خبر : 4557
تاریخ : 1401/9/24 07:58:53
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/7u31eG
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #سایت‌های فعال #میثم جعفرزاده #احداث آب‌شیرین‌کن #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.