گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تعلیق ۸ شرکت خدمات مسافرت هوایی به دلیل گران‌فروشی
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق هشت شرکت خدمات مسافرت هوایی به مدت یک ماه تقویمی خبر داد

به گزارش دریاکنار و نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو اظهار کرد: باتوجه‌به افزایش پروازها در روزهای پایانی ماه صفر، دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه نظارت‌های مستمر خود به‌منظور حفظ مصالح عمومی و اطمینان از رعایت نرخ‌های تعیین شده، به طور ویژه در این ایام نسبت به پایش و رصد بازار فروش بلیت اقدام کرده است. 

وی افزود: در همین راستا و با استناد به مفاد مصرح در ماده ۱۶ قانون هواپیمایی کشوری و نیز به دلیل عدم رعایت ماده ۳۰ آیین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی و با استناد به ماده ۳۱ آیین‌نامه اخیرالذکر، پروانه فعالیت شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی ویدا گشت ایرانیان، ستی، نیکا گشت بی‌همتا، همیشه سفر با نوید، هرمس اطلس یگانه، قصرشیرین تهران، سرزمین پرستاره و عرش آسمان ویستا از تاریخ ۱۴۰۳.۶.۱۲ به دلیل عرضه بلیت/ نمایش نرخ بلیت هواپیما بالاتر از نرخ‌های تعیین شده در پروازهای بازگشت زائران حرم امام هشتم که به مناسبت ایام رحلت حضرت رسول اکرم، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) به مشهد مقدس سفرکرده‌اند، به مدت یک ماه تقویمی تعلیق شد.

یازرلو تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشوری به‌صورت برخط و مستمر پایش و رصد بازار فروش بلیت اقدام کرده و بازرسان این سازمان در فرودگاه‌ها مستقر هستند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین از مسافران خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف نرخی در این ایام، مراتب را همراه با مستندات در وبگاه این سازمان به نشانی caa.gov.ir بارگذاری کنند.

شناسه خبر : 16745
تاریخ : 1403/6/13 13:01:12
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/nRHl1O
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #وزارت راه و شهرسازی #گران فروشی #مسافرت #هواپیما #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.