گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تلاشهای اخیر مدیرکلِ جوانِ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر جهت تامین حمایتهای حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در راستای بهبود شرایط فرهنگ و رسانه، شایسته ستایش می باشد
دیر زمانیست که بواسطه ارتباطات خارج از عُرف صورت گرفته توسط عده ای خاص، حمایتهای نفت، گاز و پتروشیمی از شاکله حقیقی و عادلانه خود نسبت به همه مجموعه های فرهنگی و رسانه ای استان خارج گشته و در راستای تامین منافع عده ای خاص معطوف گشته است.

🔖تامین روند عادلانه و از بین بردن شاکله نامطلوب حادث گشته، چند وقتی ست در دستور کار مدیرکلِ جوان و پویای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر قرار گرفته و برقراری جلسات متعدد با مجموعه های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در جنوب استان بوشهر، از گام اولیه و تاثیر گذار و ادامه دار ایشان تا رسیدن به نتایج مطلوب می باشد.

 

🔖باشد که این روند مطلوب و تعاملی بصورت دو طرفه در حد وسیعی برقرار گردد و تامین منافع دو جانبه بصورت ویژه در دستور کار قرار گیرد و مجموعه های مورد هدف در راستای خدمت رسانی به اهالی فرهنگ و رسانه استان، اداره کل ارشاد و مدیرکل جوان آن را بعنوان یگانه متولی و نقطه اتصال متوازن خود با مجموعه های فرهنگی و رسانه ای استان در نظر گرفته و در راستای تامین منافع جمعی کمک حال ایشان باشند.

 

🔖 شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و کلیه مجموعه های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در استان بوشهر مکلف به ارائه وظایف تعریف شده خود از طرُق مطلوب می باشند و مطلوب ترین و سالم ترین حالت ممکنه، ارتباط با روسای نهادهای دولتی و نمایندگان وزارت خانه ای است که بایستی بصورت ویژه در دستور کار ایشان قرار گیرد.

 

🔖شایان ذکر است در دوران مدیرکل فعلی ارشاد، اتفاقات شایسته ای جهت بهبود روند توزیع عادلانه خدمات رسانی صورت گرفته است و امیدواریم تا بدان جا ادامه پیدا کند که خدمات مطلوب و یکسان نهادینه شود.

 

🔖از آخرین اتفاقات ویژه ی صورت گرفته توسط این مدیر کل با هم آوایی دکتر کشاورزی (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی) و دکتر باستین (معاون استاندار) می توان به اعطاء وام های بی منت و کلان خبرنگاری به بیش از ۵۰۰ نفر از خبرنگاران استان اشاره داشت، هرچند هنوز موضوعاتی خاص همچون *متلاشی نمودن گروه های رسانه ای بدون مجوز* و برخورد شایسته ی قانونی توسط این اداره کل به نتایج مطلوبی رهنمون نگشته است، اما امید آن داریم تلاشهای بی وقفه ایشان رقم زننده اتفاقاتی شایسته می باشد.

شناسه خبر : 7277
تاریخ : 1402/2/2 09:08:10
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/uPipPn
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #فرهنگ #رسانه #پتروشیمی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.