گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تلاش دشمن ناامید کردن مردم از اقدامات و برنامه‌های تحولی دولت است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: امروز تلاش دشمن بر این مسئله متمرکز است که ما را از اقدامات و برنامه‌های تحولی دولت ناامید کند.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از  روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در نشست با نخبگان، جوانان و پیشکسوتان شهرستان دشتستان اظهار داشت: امروزه نقش نخبگان، جوانان و پیشکسوتان انقلابی در تبیین دستاوردهای نظام و دولت در این برهه نقشی بی بدیل و امری ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: اکنون در عرصه جنگ جهانی علیه گفتمان انقلاب اسلامی هستیم و همه موظفیم در این جنگ به عنوان رزمنده فعالانه و ایثارگر مشارکت داشته باشیم.

وی گفت: در جریان انقلاب نیاز به همگرایی و وحدت داریم و قبول داریم که نواقصی وجود دارد، اما باید مواظب بود از بازی کردن در زمینی که دشمن طراحی می‌کند خودداری کنیم.

پورات یادآور شد: در حوزه اقتصادی نباید زود قضاوت کنیم و مبنای قضاوت ما افزایش مقطعی باشد، دولت به دنبال مهار خلق نقدینگی به عنوان یکی از عوامل اصلی هیجان فعلی در بازار ارز و سکه است و انشاالله تاثیرش مردم خواهند دید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: رشد اقتصادی در ۱۰ سال گذشته تعطیل بوده است و دولت تورم ۶۰ درصدی و خلق نقدینگی ۴۴ درصدی تحویل گرفت، ولی دولت سیزدهم دولتی نیست که در طول خدمت خود رکود ده برابری ارز داشته باشد و دشمن کاملا در حال اخلال در برنامه‌های دولت است، ولی انشاالله مردم طعم شیرین خدمت را در این دولت خواهند چشید.

وی افزود: امروز تلاش دشمن بر این مسئله متمرکز است که ما را از اقدامات و برنامه‌های تحولی دولت ناامید کند.

پورات گفت: عملکرد دولت در بازگشت امنیت به حوزه سلامت جامعه بی نظیر و خارج از تصور بود و همچنین در حوزه برق و جلوگیری از خاموشی در سطح کشور و به ویژه در استان بوشهر با وجود افزایش دما در فصل تابستان ولی با تلاش استاندار بوشهر، برای اولین بار تابستان امسال را بدون خاموشی در استان پشت سر گذاشته شد

شناسه خبر : 4735
تاریخ : 1401/10/1 13:46:13
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/vPPG0X
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #نخبگان #معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی #اکبر پورات #انقلاب #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.