گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۴
معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ و سی‌امین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور تا ۲ آبان خبر داد.

علی صدر، معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: ثبت نام درآزمون کارشناسی ارشد از ۲۲ مهر آغاز شده و تا به امروز ۲۸ مهر ادامه دارد که تاکنون بیش از ۲۴۰ هزار متقاضی، در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: برای داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، بتوانند تا چهارشنبه ۲ آبان به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و اقدام به ثبت‌نام کنند.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ و سی‌امین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور پنجشنبه و جمعه دوم و سوم اسفند ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

 
شناسه خبر : 17971
تاریخ : 1403/7/29 06:16:10
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/n8KIF1
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #سازمان ملی سنجش #کارشناسی ارشد #المپیاد #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.