گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تنظيم تفاهم نامه نقشه راه حمايت ازتوليد داخل
عوض پور با بيان اينكه كمك هاي لازم براي تامين مالي توليد داخلي دارو انجام خواهد شد؛ تصريح كرد: با كمك معاونت علمي رياست جمهوري و وزارت بهداشت ۸ پلتفرم توليد دارو طراحي شده كه اين پلتفرم ها حدود ۱,۷ ميليارد دلار صرفه جويي ارزي به همراه خواهد داشت.

رئيس امور سلامت و رفاه اجتماعي با بيان اينكه در حوزه درمان سرطان و فاكتور انعقادي خون اتفاقات خوبي در كشور افتاده است، تصريح كرد: سازمان برنامه و  بودجه كمك هاي لازم، براي توليد داروي داخلي را انجام خواهد داد .
عوض پور افزود: در همين راستا با كمك معاونت علمي رياست جمهوري و وزارت بهداشت ۸ پلتفرم توليد دارو طراحي شده كه پلتفرم ها حدود ۱,۷ ميليارد دلار صرفه جويي ارزي در بازه زماني ۵ تا ۱۰ ساله به همراه خواهد داشت.
وي با تاكيد بر اينكه سازمان برنامه و بودجه كمك ها لازم براي تامين مالي توليد داخلي دارو را انجام خواهد داد؛ افزود: سازمان  برنامه و بودجه  نقشه راه حمايت از توليد داخلي را با كمك معاونت علمي رياست جمهوري و وزارت بهداشت تنظيم كرده و به زودي  تفاهم نامه اي با حضور رئيس سازمان، معاون علمي رئيس جمهور و وزير بهداشت به امضا مي رسد.
عوض پور افزود: با توجه به شعار سال و مطالبه مقام معظم رهبري  و سياست هاي دولت سيزدهم مبني بر عدم اتكا به واردات و حمايت از توليد داخل، جهت گيري در سازمان برنامه و بودجه  به سمت حمايت از فعاليت مبتني بر دانش بوده و تحول عميقي در اين حوزه  شكل گرفته است.

شناسه خبر : 3183
تاریخ : 1401/6/12 13:29:32
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/USUdhR
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #عوض پور #كمك #سلامت و رفاه اجتماعي #رياست جمهوري

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.