گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
توصیه رئیسی به اعضای دولت برای رفع دغدغه دانشجویان
رئیس جمهور از اعضای دولت خواست که توجه به راهکار‌های ارائه شده دانشجویان برای حل مشکلات و خواسته‌های مطرح شده از طرف آنان را نیز در دستور کار قرار دهند.

آقای رئیسی در نشست امروز یکشنبه هیئت دولت، ضمن تشکر و قدردانی صمیمانه از مردم شریف استان البرز، بابت استقبال و میزبانی گرم از کاروان دولت مردمی، تصریح کرد‌: ابراز لطف و محبت مردم به خدمتگزاران خود، مسئولیت دولتمردان را در توجه و رسیدگی بیشتر به امور آنان سنگین‌تر می‌کند.

رئیس جمهور، همچنین با یادآوری مسئولیت همه دستگاه‌های اجرایی برای اجرای سیاست‌ها و قوانین مصوب، به‌ویژه موضوعات مهمی مانند هوای پاک و جوانی جمعیت، حل این مسائل را نیازمند همکاری همه بخش‌ها دانست و از معاون اجرایی رئیس جمهور خواست برای هماهنگی دستگاه‌های اداری و اجرایی در این‌باره، کارهای لازم را انجام دهد. 

آقای رئیسی، از اعضای دولت خواست در جریان حضور در دانشگاه‌ها علاوه بر تبیین مسائل، عملکرد‌ها و سیاست‌های دولت، توجه به راهکار‌های ارائه شده دانشجویان برای حل مشکلات و خواسته‌های مطرح شده از طرف آنان را نیز در دستور کار قرار دهند.

شناسه خبر : 12846
تاریخ : 1402/9/19 18:33:22
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/rO9eN5
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دانشجو #رئیسی #دانشگاه #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.