گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
توقیف محموله 41 میلیاردی لوازم یدکی قاچاق در دشتستان
فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف تعداد 70 هزار بلبرنگ به ارزش 41 میلیارد ریال در شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش دریاکنار و نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار"حیدر سوسنی" بیان داشت: روز گذشته مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید صلاحی شهرستان دشتستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک دستگاه تریلی کشنده را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از وسیله نقلیه توقیف شده تعداد 70 هزار بلبرنگ به دلیل نقض تشریفات قانونی ، نقض ماده یک بند الف و ت (عدم تطابق موجودی با ثبت سفارش محموله وارداتی به غیر از بلبرینگ کلاچ خودرو پراید ) کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را 41میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در همین ارتباط یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

شناسه خبر : 6230
تاریخ : 1401/12/24 09:20:34
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/DvG0co
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اقتدار #امنیت #پلیس مقتدر #پلیس بوشهر #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.