گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
جشنواره فیلم فجر در بوشهر با 21 فیلم شروع به کار کرد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: اکران ۲۱ فیلم سینمایی جشنواره فجر در سینما شهید آوینی این استان آغاز شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ با اعلام این خبر بیان کرد: با تاکید و توجه سازمان امور سینمایی به تحقق عدالت فرهنگی، تلاش شده تا فیلم‌های جشنواره فجر به صورت حداکثری در استان‌ها اکران شود تا سراسر کشور از شرایطی مشابه هم برخوردار باشند که در این راستا اکران ۲۱ فیلم به بوشهر تعلق گرفت.

وی افزود: اکران‌ها در سینما شهید آوینی مرکز بوشهر از 17 بهمن ماه آغاز شده و تا ۲۴ بهمن ماه، روزانه در سه نوبت ادامه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: فیلم‌های سینمایی جنگل پرتقال، چرا گریه نمی‌کنی؟، در آغوش درخت، هفت بهار نارنج، سرهنگ ثریا، یادگار جنوب، شماره ۱۰، روایت ناتمام سیما، عطرآلود، هایپاور، هوک، کُت چرمی، اتاقک گلی، بعد از رفتن، آنها مرا دوست داشتند، وابل، گل‌های باوارده، پرونده باز است، غریب، کاپیتان و آه سرد طی هشت روز در بوشهر به روی پرده می‌رود.

افروغ یادآور شد: سینما آوینی با ظرفیت نزدیک به ۵۵۰ نفر، این استعداد را دارد که حضور مشتاقان فیلم را در این شهر پوشش دهد.

وی در ارتباط با ادامه اکران‌های عمومی در سینما آوینی بوشهر گفت: این سینما مشکلی برای تداوم پخش فیلم‌های روز سینما ندارد و پیش از جشنواره فجر نیز با اکران فیلم بخارست و انیمیشن لوپتو فعال بوده و پس از آن نیز این اکران‌ها ادامه خواهد داشت.

چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه با حضور ۲۴ فیلم در بخش مسابقه برپا شده است.

 

 

شناسه خبر : 5711
تاریخ : 1401/11/21 19:28:02
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/QR3CUu
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #جشنواره #فیلم فجر #مدیر کل #فرهنگ و ارشاد #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.