گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
جشن شکوفه ها ویژه کلاس اولی ها در دبستان دخترانه غیر دولتی ایران دخت لامرد برگزار گردید.
جشن ویژه آغاز سال تحصیلی برای کلاس اولی ها در دبستان دخترانه ایران دخت با حضور پرشور دانش آموزان و والدین دانش آموزان اجرا گردید.

به گزارش خبرگزاری دریا کنار اين جشن، با محوریت آشنا کردن نوآموزان با فضاي جديد مدرسه پيش از آغاز رسمي کلاس ها با هدف برقراری ارتباط عاطفی و نزدیکی دانش آموزان با معلم و ایجاد یک شناخت کافی نسبت به دانش آموزان برای معلم به منظور کیفیت‌بخشی  بیشتر در  آموزش و نیز کشف استعداد دانش آموزان برگزار گردید.
اين مراسم با ايجاد فضايي جذاب و خاطره انگيز براي دانش آموزان درآغاز سال تحصيلي پیش رو و همزمان با میلاد رسول اکرم( ص)و آگاه کردن آنان از قوانين و آشنايي با محيط مدرسه با اهدا گل و شیرینی و جوایز با حضور باشکوه دانش آموزان به همراه اولیا اجرا گردید.
دکتر محمد رحیمی هیئت علمی دانشگاه و موسس دبستان دخترانه غیر دولتی ایران دخت لامرد در حاشیه این جشن افزود:
این اطمینان را به اولیا محترم میدهیم  که مجموعه ایران دوخت تمام تلاش خود را برای اعتلای فرهنگ آموزش و فراهم نمودن بهترین فرصت برای رشد و تعالی دانش آموزان چه از نظر آموزشی و چه از نظر کسب مهارت‌های فردی و اجتماعی انجام خواهند داد و در این خصوص از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
گفتنی است این مرکز آموزشی در سه طبقه و 750متر مربع زیربنا با برخورداری از امکانات مناسب آموزشی و سالن اجتماعات واقع در مرکز شهر لامرد  با تکیه بر کسب مهارت های لازمه برای زندگی آینده  آماده ارایه خدمات به دانش آموزان دختر  مقطع ابتدایی می‌باشد.

 
شناسه خبر : 17321
تاریخ : 1403/7/1 08:37:46
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ZmkEw1
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #جشن شکوفه ها #کلاس اولی ها #دبستان #لامرد #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.