گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
جلسه هماهنگی المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران ( طرح مهتران )
رشته های ورزشی المپیاد امسال شامل دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و بدمینتون برای خانمها و دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا، فوتبال دستی برای آقایان

جلسه هماهنگی المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان و روسای کانون های بازنشستگی استانی و سایر اعضای کمیته های اجرایی المپیاد روز سه شنبه 17 آبان ماه ۱۴۰۱ در محل سالن کنفرانس برگزار و بخشی از برنامه های کاری کمیته های اجرایی توسط دبیر ورزش استان غلامرضا شمسکی تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، عباس دیری ،رئیس کمیته المپیاد ورزشی استانی در این جلسه با بیان اینکه تلاش برای افزایش نشاط و شادابی و تقویت قوای جسمی و روحی بازنشستگان و مستمری بگیران در کنار توجه به امور معیشتی و درمانی این قشر با اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی و آموزشی از خط مشی های سازمان در سالهای اخیر بوده است افزود: انجام المپیادهای ورزشی برای بازنشستگان و مستمری بگیران در رشته های مناسب با شرایط سنی و جسمی این عزیزان در زمره این اقدامات قرار دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به اینکه المپیاد ورزشی سالجاری نیز در هفت رشته ورزشی برای دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی دو استان یزد و فارس برگزار خواهد شد از علاقمندان دعوت نمود تا پایان آبان ماه از طریق کانون های بازنشستگان نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی رشته های ورزشی المپیاد امسال را شامل دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و بدمینتون برای خانمها و دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا، فوتبال دستی برای آقایان برشمرده و تاکید نمود تا متقاضیان در اسرع وقت ( تا ۳۰ آبان ماه ) نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

شایان ذکر است غلامرضا شمسکی ،مسول ورزش اداره کل استان ،نیز ضمن معرفی کمیته ها به تشریح فعالیت آن ها پرداخت و تصریح نمود: حسب برنامه ریزی صورت گرفته برپایی مرحله مقدماتی ( استانی ) مسابقات برای شناسایی ترکیب تیم اعزامی به المپیاد کشوری در دهه دوم آذرماه ( حدود ۱۱ لغایت ۲۰ آذر ) انجام خواهد شد .

شمسکی مسول ورزش اداره کل استان افزود : مرحله نهایی مسابقات ورزشی همکاران بازنشسته در نیمه دوم دیماه و بازنشستگان و مستمری بگیران کارگری در نیمه دوم بهمن ماه برگزارمی شود.

شناسه خبر : 4229
تاریخ : 1401/9/5 12:19:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/O5jTyj
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #جلسه #هماهنگی #رشته های ورزشی #بازنشستگان #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.