گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
جم صاحب ناحیه صنعتی می‌شود
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جم به‌عنوان تنها شهرستان فاقد شهرک و ناحیه صنعتی در استان تا دو هفته آینده آغاز می‌شود.

 سید حسین حسینی بیان کرد: پس از پایان مطالعات مکان‌یابی، فنی، اقتصادی و اخذ استعلام‌های لازمِ طرح در کارگروه امور زیربنایی و شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان برای ایجاد ناحیه صنعتی جم، در بازید میدانی با حضور فرماندار شهرستان مقرر شد عملیات اجرایی این ناحیه صنعتی حداکثر تا ۱۰ اردیبهشت ماه در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار کلید بخورد.
 
وی عنوان کرد: با اجرای کامل فاز‌های عملیاتی این ناحیه صنعتی، پیش‌بینی امکان استقرار ۹۰ واحد صنعتی و کارگاهی در آن فراهم می‌شود.
 
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر ابراز امیداری کرد با همیاری دستگاه‌های اجرایی و تامین منابع مالی لازم زمینه واگذاری اراضی صنعتی ناحیه جم به سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی در اواخر امسال یا اوایل سال آتی فراهم شود.
 
فرماندار جم نیز در این بازید از همراهی و تلاش مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، مدیران کل صنعت، معدن و تجارت، منابع طبیعی و آبخیز داری و امور اراضی و رئیس اداره صمت شهرستان جم و سایر ادارات شهرستان برای عملیاتی شدن این خواسته به‌حق مردم شهرستان جم تقدیر و تشکر کرد. سید محمد احمدپور افزود: پس از سال‌ها انتظار مردم شهرستان جم، عملیات خاکی ناحیه صنعتی جم در زمینی به وسعت ۱۵ هکتار در این منطقه آغاز می‌شود.
 
استان بوشهر داری ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی است.

شناسه خبر : 1772
تاریخ : 1401/1/27 08:01:36
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/KbxXGE
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #ناحیه صنعتی #جم #مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی #سید حسین حسینی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.