گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
حرکت بزدلانه و جنون آمیز رژیم کودک کش اسراییل در بمباران بیمارستان "المعمدانی اوج وحشیگری آنها را به نمایش گذاشت.
كشتار بيرحمانه مسلمانان بيگناه و مظلوم فلسطینی در نوار غزه به دست مزدوران صهيونيست و استكبار جهاني، موجب تأثر و تالم خاطر همه مسلمانان و آزاديخواهان جهان گرديد.

بي شک چنين حركتهاي ددمنشانه كه ريشه در توحش و اسلام ستيزي، بلکه انسان ستیزی دارد، برآمده از ذهنيت متحجر كساني است كه با زير پا گذاشتن همه اصول انساني درصدد تحقق اهداف شوم خود هستند. يقينا اين اقدامات بي حاصل، نه تنها به توهم پوچ از نیل تا فرات کمکی نمی کند بلکه چون لكه ننگي بر تارك تاريخ بشريت، براي هميشه باقي خواهد ماند. 

 این جانب از طرف خود و سایر همکارانم، در نشریه دریاکنار شهادت تعداد زیادی از بندگان مظلوم خدا، اعم از زن و مرد، پیر و جوان و خاصه کودکان معصوم را به ساحت مقدس يگانه منجي عالم بشريت، حضرت ولي عصر (عج)، ولی امر مسلمین جهان، و همه آزادی خواهان تسلیت و تعزیت عرض نموده و علو درجات براي شهداي غرق به خون، صحت‌ و سلامتی برای مجروحان و صبر و اجر برای بازماندگان، از خداوند متعال خواهانیم. 

چنانچه مجامع بين المللي همانند گذشته چشم بر روی جنایات رژیم غاصب و منفور اسرائیل و سایر کشورهای استکباری به عنوان حامی و پشتیبان خونخوارترین اشقیاء باشند جز ذلت و نفرت در میان مردم جهان نخواهند داشت.

ان الله مع الصابرین

شناسه خبر : 11798
تاریخ : 1402/7/26 06:48:38
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/CAwykS
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #نوار غزه #تسلیت #صهيونيست #كشتار بيرحمانه مسلمانان #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.