گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
حسینی کیا در تذکر شفاهی: نحوه محاسبه مالیات صدای واحدهای تولیدی و بازاریان را بلند کرده است
نماینده مردم سنقر در مجلس با انتقاد از نحوه محاسبه مالیات گفت: نحوه محاسبه مالیات صدای واحدهای تولیدی و بازاریان را بلند کرده است.

سیدجواد حسینی کیا خطاب به وزیر اقتصادی با انتقاد از نحوه محاسبه مالیات به ویژه در قبال واحدهای تولیدی و بازاریان گفت: با پیگیری و صحبتی که با رئیس جمهور و وزیر اقتصاد داشتیم، به استان‌ها تفویض شده که اصلاحات را انجام دهند لذا از مدیران استانی می‌خواهیم سریعاً نسبت به این موضوع اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: شما قول دادید لایحه اصلاح حقوق‌ها را به مجلس ارائه کنید، امروز بازنشستگان در شرایط بسیار سختی از لحاظ معیشتی به سر می‌برند لذا نیازمند این است که نظام دریافت حقوق آنها اصلاح شود.

وی به وزیر نیرو نیز خطاب کرد: قطع برق چاه‌های کشاورزی خساراتی فراوانی در سال تولید و اشتغال به کشاورزان وارد کرده است، امروز مردم به سختی به کار کشاورزی مشغول هستند.

 

 

شناسه خبر : 9057
تاریخ : 1402/4/2 11:51:07
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/G5c07f
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مالیات #بازاریان #نماینده مردم #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.