گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
حضور یک تیم از بوشهر در لیگ نونهالان تکواندو کشور
رییس هیات تکواندو استان بوشهر از حضور یک تیم در رقابت‌های لیگ نونهالان پسر تکواندو منطقه ۵ کشور خبر داد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی هیات تکواندو استان بوشهر؛ سید جلال سید مردانی اظهار داشت: با حمایت هیات تکواندو شهرستان گناوه یک تیم از استان بوشهر در مسابقات منطقه پنج لیگ نونهالان پسر کشور «یادواره شهید بهنام محمدی» حاضر شد.

وی اظهار داشت : رقابت‌های هفته اول تا سوم دور رفت منطقه پنج لیگ نونهالان پسر کشور «یادواره شهید بهنام محمدی» روز نهم تیر‌ در استادیوم «پوریا ولی» شهر شیراز برگزار شد و نماینده استان با تیم های زنده یاد محمدرضا بابادی ، تخت جمشید فارس و هیات تکواندو کاشان دیدار کرد.

هادی عرب زاده رییس هیات تکواندو شهرستان گناوه و سرپرست تیم با اشاره به اینکه این تیم با ترکیبی از بازیکنان بومی در مسابقات شرکت می کند گفت: امیدوارم تکواندوکاران استان از فرصت به وجود آمده بهترین استفاده را کرده و نتایج خوبی کسب کنند.

وی ادامه داد: تیم هایی از استان های اصفهان، خوزستان و فارس از تیم های قوی و مدعی این رقابتها هستند که قطعا به جذابیت مسابقات خواهد افزود و بدیهی است ما رقابت سختی داریم.

وی در پایان گفت: تکواندو یک رشته المپیکی بوده و از محبوبیت خاصی نزد مردم برخوردار است لذا انتظار داریم که ارگان‌ها و شرکت های موجود در استان که تعدادشان بسیار است ما را یاری کنند.

شایان ذکر است هدایت تیم هیات تکواندو شهرستان گناوه بر عهده محمد عباسی به عنوان سرمربی و هادی عربزاده سرپرستی این تیم را برعهده دارد.

شناسه خبر : 9249
تاریخ : 1402/4/11 21:12:13
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/hFPyiW
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #لیگ #نونهالان #تکواندو #رقابت #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.