گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
حمایت تمام قدِ رئیس کل دادگستری استان بوشهر از خبرنگاران
رئیس کل دادگستری استان بوشهر: خبرنگاران وظیفه و مسئولیتی بر عهده دارند و برای هر مطلبی که می‌نویسند مسئولیت و وظایف خود را می‌دانند و جرم را می‌شناسند و مسئولیت مطلب خود را می‌پذیرند و اینکه خبرنگار را تحت فشار قرار داده شود که مطلبی را ننویسد صحیح نیست

مهدی مهرانگیز در نشست با خبرنگاران گناوه اظهار داشت: وظیفه شفاف سازی، اطلاع رسانی بر عهده شما خبرنگاران است و اگر این وظیفه به خوبی، با سلامت و به درستی و با وجدان کاری انجام شود اطلاع رسانی به به مردم صورت می‌گیرد و به بهبود و بهتر و سالم‌تر شدن امور مردم، مسئولان و جامعه کمک خواهد کرد.

مهرانگیز یادآور شد: خبرنگاران وظیفه و مسئولیتی بر عهده دارند و برای هر مطلبی که می‌نویسند مسئولیت و وظایف خود را می‌دانند و جرم را می‌شناسند و مسئولیت مطلب خود را می‌پذیرند و اینکه خبرنگار را تحت فشار قرار داده شود که مطلبی را ننویسد صحیح نیست.

وی بیان کرد: خبرنگار باید هم جنبه‌های مثبت و هم منفی را بنویسد و منعکس کند و اینکه باید عیب و ایرادها را گفته شود تا بتوان آنها را رفع کرد.

 

شناسه خبر : 10182
تاریخ : 1402/5/21 11:04:54
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/LRRAGA
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #رئیس کل #دادگستری #استان بوشهر #حمایت

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.