گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
خدمات پلی کلینیک تامین اجتماعی برازجان توسعه یافت
واحد رادیولوژی ،آزمایشگاه و مامایی به جمع خدمات پلی کلینیک امام موسی کاظم(ع)برازجان افزوده شد.

به گزارش دریاکنار به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان؛به مناسبت هفته تامین اجتماعی در آئینی با حضور دکتر ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی واحدهای رادیولوژی ،آزمایشگاه و مامایی پلی کلینیک تامین اجتماعی برازجان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

دکترحسن اسماعیلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در آئین راه اندازی این واحدها گفت:در راستای تحقق مطالبات به حق بیمه شدگان شهرستان دشتستان و اجرای برنامه های توسعه ای مدیریت درمان استان،افزایش و توسعه خدمات این مرکز درمانی در دستور کار قرار گرفت و با تلاش و پیگیری های صورت گرفته خدمات رادیوگرافی،آزمایشگاهی و مامایی به جمع خدمات این مرکز اضافه گردید.

وی بیان داشت:در سال گذشته بالغ بر 256هزار مورد مراجعه به آزمایشگاههای مراکز درمانی تامین اجتماعی استان صورت گرفته که برای این میزان مراجعه افزون بر یک میلیون و 276مورد خدمات آزمایشگاهی ارائه شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی اضافه کرد: در سال گذشته میزان مراجعه به واحد رادیولوژی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان بالغ بر 116هزار مورد بوده و تعداد 143هزار خدمت رادیوگرافی نیز ارائه شده است.

شناسه خبر : 9534
تاریخ : 1402/4/23 12:30:32
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/lspvV3
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #خدمات پلی کلینیک #برازجان #تامین اجتماعی #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.