گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
خشم گوارديولا از بازیکنانش حتی پس از بازگشت تماشایی
پپ؛ از دقیقه یک بازی فاقد عطش پیروزی بودیم. این در مورد هواداران هم صدق می‌کند، آنها ۴۵ دقیقه ساکت بودند. ما به هوادارانمان در این رقابت نیاز داریم

خشم گوارديولا از بازیکنانش حتی پس از بازگشت تماشایی

 

"از دقیقه یک بازی فاقد عطش پیروزی بودیم. این در مورد هواداران هم صدق می‌کند، آنها ۴۵ دقیقه ساکت بودند. ما به هوادارانمان در این رقابت نیاز داریم! 

ما رقیبی مانند آرسنال داریم که عالی هستند. این تیم دو دهه است که قهرمان لیگ نشده و همه بازیکنانش می‌دانند که قرار است نام‌شان در تاریخ ثبت شود. ما باید این عطش را در درون خود داشته باشیم. رقبا منتظر ما نخواهند ماند. من واقعا این تیم را نمی‌شناسم.

ما از تیمی که در چند فصل قبل بودیم بسیار فاصله گرفتیم. فکر می‌کنید هربار می‌توانیم به بازی برگردیم؟ این اتفاق رخ نخواهد داد. فکر می‌کنید ما قرار است فاصله‌ای که با آرسنال گرفتیم را با این سبک بازی کم کنیم؟ امکان ندارد. من می‌خواهم آرسنال را شکست دهم اما با این سبک بازی از آنها شکست خواهیم خورد."

 

همه می‌گویند چون در اروپا قهرمان نشدیم پس موفقیتی کسب نکردیم‌‌، این حرف مزخرف است! ما با وجود لیورپول دو بار پشت سرهم قهرمان لیگ شدیم. چهار قهرمانی در پنج سال گذشته کسب کردیم. امسال من دنبال شکست آرسنال هم هستم اما با این روند آرسنال ما را نابود می‌کند."

 

 

 

شناسه خبر : 5360
تاریخ : 1401/10/30 11:48:29
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/GBXjZV
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #پپ گواردیولا #منچستر سیتی #لیگ برتر انگلیس #ورزشی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.