گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
دانشگاه ملی مهارت، دانشگاهی است که توانسته نیروی جوان را برای کمک به صنعت تربیت کند
دکتر احسان بهمیاری در نشست شورای دانشگاه ملی مهارت استان گفت: دانشگاه ملی مهارت، دانشگاهی است که توانسته نیروی جوان را برای کمک به صنعت تربیت کند.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی دانشگاه فنی ملی و مهارت استان بوشهر؛ دکتر احسان بهمیاری رئیس واحد استانی دانشگاه ملی مهارت بوشهر گفت: تقویت فرهنگ کارآفرینی و نوآوری در بین دانشجویان یک ضرورت است.

وی اضافه کرد: امروزه تقویت فرهنگ کارآفرینی و نوآوری در بین دانشجویان یکی از ضرورت های جدی در آموزش عالی محسوب می شود بنابرین کارآفرینی و نوآوری در قشر جوان دانشجو باید تقویت شود چرا که حل نیازها و مسائل کشور در گرو ایده های نوآورانه است.

بهمیاری گفت: در دانشگاه ملی مهارت واحد استان بوشهر دانشجویان از آموزش های لازم جهت وارد شدن به بازار کسب و کار بهره مند می شوند.

وی افزود: در این دانشگاه فضایی ایجاد شده که صنایع استان در قالب طرح کنسرسیوم مهارت آموزی و اشتغال بتواند با بهره مندی از فضای اختصاصی با دانشجویان و اساتید تحت عنوان کانون شکوفایی، خلاقیت،نوآوری و کارآفرینی دانشگاه ملی مهارت واحد استان ارتباط برقرار کنند.

 

شناسه خبر : 16425
تاریخ : 1403/5/31 04:50:17
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Q4jEoi
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دانشگاه ملی مهارت #دانشگاه #فنی و حرفه ای #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.