گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
در پاسخ به گفته های رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کنگان
پاسخ مریم عسکری زاده به ادعای رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان

پاسخ مریم عسکری زاده :

ضمن عرض سلام و احترام خدمت مردم عزیز و هنرمندان مردمی شهرستان کنگان ، چند خط به عنوان جواب تقدیم می کنم و ایشان را به خدای بزرگ و قضاوت و داوری را به مردم فهیم شهرستان کنگان می سپارم :

 

جناب آقای افکار اولین و مهم ترین فعالیت خودشان را کسب مقام سرکار خانم فاطمه مباهات می دانند که با توجه به شهادت خانم مباهات ، اداره فرهنگ و ارشاد کنگان و شخص ریاست آن اداره هیچ ربطی به کسب این مقام نداشته اند.

*تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل*

 

و سایر فعالیت های خودشان را ، برگزاری شب شعر علوی ، شب شعر دفاع مقدس ، شب شعر همای رحمت و ... عنوان کرده و مدعی هستند هنرمندان را به خودی و غیر خودی دسته بندی نکرده اند ...

*شاید بتوان کسی که خواب است را بیدار کرد ، اما کسی که خودش را به خواب زده هرگز*

 

و در آخر از تئاتر و شب شعر و کارگاه آموزشی و دوره و موسیقی و.... که عموم مردم از آن استقبال نمایند در دوره ریاست ایشان هیچ خبری نبوده است ... ، مگر غیر از این است که در این روزهای سخت که جامعه نیازمند همدلی و وحدت و نشاط و سرزندگی است سکان مرکز فرهنگی یک شهرستان باید به کسی سپرده شود که بتواند با همه هنرمندان و صاحبنظران شهرستان از هر قشر و طیف فکری همکاری نماید ...؟!!

 

والسلام

 

 

شناسه خبر : 11540
تاریخ : 1402/7/15 08:52:03
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/PwZvC1
نویسنده خبر :
X

🔶رقیه قدیمی نوران 
🔹روزنامه نگار 
🔹دانشجوی مهندسی  فنی شهرسازی دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر 
🔹دبیرکمیته بانوان انجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مریم عسکری زاده #فرهنگ و ارشاد #کنگان #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.