به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، دکتر خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مرکز نظارت همگانى و رسیدگى به شکایات مردمى این سازمان حضور یافت و ضمن استماع مشکلات مردم، به بررسی درخواستهاى آنها پرداخت.
در جریان حضور دکتر خدائیان در مرکز نظارت همگانى و رسیدگى به شکایات مردمى این سازمان، وى تلفنى هم پاسخگوى برخى از شهروندان بود.
در این ملاقات، موضوعاتى در حوزه معدن سنگ در یکی از استانهای کشور؛ شرکت تعاونی یک مجموعه و مشکلاتی در این زمینه و…. مطرح شد.
در این راستا رئیس سازمان بازرسی کل کشور برای بررسی درخواستهای مردمی دستوراتی را به معاون امور تولیدی این سازمان و بازرسی برخی از استانها و… صادر کرد.
وى همچنین به رئیس مرکز رسیدگی به شکایات ماموریت داد که موضوعات مطرح شده از سوى مردم چه به صورت تلفنى و چه به صورت حضورى که فراوانى دارند را احصاء کرده تا به صورت ویژه پیگیرى شود.
بنابراین گزارش، ارتباط بدون واسطه با مردم علاوه بر اینکه از جمله انتظاراتی است که رهبر معظم انقلاب همواره بر روی آن تاکید داشتهاند از تکالیفی است که طبق سند تحول قضایی بر دوش قوه قضائیه گذاشته شده و دستگاه قضا با افزایش دیدارهای مردمی گامهای موثری برای تحقق این امر برداشته است.
این ملاقاتها در راستای سیاستها و برنامههای ریاست قوه قضاییه، مبنی بر ارتباط بدون واسطه مسئولان قضایی با مردم و تکریم ارباب رجوع و تسریع در گره گشایی از مشکلات مردم برگزار میشود.
گفتنی است میز خدمت سازمان بازرسی به مناسبت ایام مبارک دهه فجر از اول هفته جاری و با هدف ارتباط مستقیم و بدون واسطه با متن مردم با حضور معاونان سازمان بازرسی برپا شد و امروز نیز رئیس سازمان بازرسی به همراه قائم مقام سازمان بازرسى؛ معاون حقوقی، نظارت همگانی و امور مجلس و مدیرکل حوزه ریاست این سازمان به درخواستهای مردمی رسیدگی کرد.
نظرات
0