گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
دیدار دریاسالار نیکولای یومنوف فرمانده نیروی دریایی روسیه با جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران انجام شد
سرلشگر نصیرزاده: جهان در آستانه شکل گیری یک نظم جدید جهانی است

سرلشگر نصیرزاده: جهان در آستانه شکل گیری یک نظم جدید جهانی است

 

 

 

دریاسالار نیکولای یومنوف فرمانده نیروی دریایی روسیه با امیر نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

 

در ابتدای این دیدار امیر نصیرزاده با ابراز خوشحالی از این دیدار سطح روابط دو کشور بسیار خوب ارزیابی کرده و گفت: طی سال‌های اخیر روابط بین ایران و روسیه هم در سطح دوجانبه هم در سطح بین‌المللی رشد خوبی داشته است و دیدار مقامات عالیرتبه دو کشور بیانگر این امر است.

 

وی ادامه داد: این تحولات بیانگر ایجاد یک ائتلاف بسیار مهم در سطح بین المللی و منطقه‌ای در مقابل ائتلاف غرب است که به دنبال ایجاد نظم تک قطبی در جهان است.

 

امیر نصیرزاده با اشاره به اینکه در آستانه شکل گیری نظم جدید جهانی هستیم، عنوان کرد: جهان در آستانه شکل گیری یک نظم جدید جهانی است. برگزاری رزمایش‌ها و مراودات بین المللی و همچنین ائتلاف بین ایران، چین و روسیه بیانگر یک نظم جدید جهانی است.

 

وی در ادامه سفر ناوگروه ۸۶ نداجا را یک اقدام تاریخی توصیف و اظهار داشت: نیروهای دریایی دو کشور ظرفیت‌های بسیاری مناسبی برای گسترش همکاری‌ها دارند و در صورت افزایش سطح همکاری بین دو نیرو، یک قدرت دریایی شکل خواهد گرفت.

 

 

 

شناسه خبر : 8085
تاریخ : 1402/2/29 12:56:32
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/3quBWS
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #دیدار امیر نصیرزاده و دریادار نیکولای یومنوف #ارتش جمهوری اسلامی ایران #ارتش روسیه #وزارت دفاع روسیه #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.