گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
📸 دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت چهاردهم با رهبر انقلاب اسلامی
رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت در نخستین روزهای فعالیت دولت چهاردهم صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

_

شناسه خبر : 16573
تاریخ : 1403/6/6 10:12:40
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/kch9Rx
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دیدار #رهبر #پزشکیان #آیت‌الله خامنه‌ای #دریاکنار

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • H
    1 ماه قبل

    متوسط تولید در واحد هکتار گندم دیم ایران با توجه به حداکثر 300 میلیمتر متوسط بارندگی ایران هیچ وقت به یک تن در هکتار نرسیده است. بحث اینست و به نظر می رسد که یک سری از شرکت های وارد کننده خوراک دام و با مدیریت بیشتر مدیران کشاورزی دولت روحانی گندم حداکثر کیلویی بیست سنت از کشور های خارجی وارد و با توجه به خرید تضمینی دولت در داخل کشور به حداقل سی سنت برای هر کیلو که بالاتر از متوسط جهانی است سود سرشاری در قالب دور زدن تحریم و به نام خودکفایی کذایی گندم به جیب می زنند. اگرچه واردات مواد غذایی تحریم نیست و خود دولت میتواند همان گندم را حتی با قیمت پایین تر از بیست سنت وارد و حدود ده سنت به ازای هر کیلو به این شرکت های فرصت طلب و مافیایی داخلی پرداخت نکند. تصور کنید این شرکت های مافیایی امسال شش میلیون تن گندم وارد و به ازای هر کیلو حداقل ده سنت سود کنند سود سرشاری خواهند کرد. قابل توجه اینکه در سال اول دولت رئیسی تولید گندم کشور پنج میلیون تن و در سال دوم و سوم به یکباره نه و دوازده میلیون تن شد یعنی تقریبا دوبرابر که غیر علمی، فنی و اجرایی است. نه تناژ دوبرابر شده و نه سطح زیر کشت، فقط با واردات گندم نامرغوب امنیت غذایی تهدید شده است.