گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
دیدار فعالین اجتماعی بخش شبانکاره با فرماندار دشتستان؛
تلاش میکنیم امنیت شغلی صیفی کاران در طرح نوین آبیاری حفظ شود امروز صبح نعمت خمش آیا ، یحیی اسماعیلی و سید اکبر شهبازی با فرماندار دشتستان پیرامون برخی مشکلات نشستی برگزار کردند.

نعمت اله خمش آیا کارشناس فرهنگی اجتماعی در این نشست اظهار داشت: معمولا از طریق نهادهای بالادستی در مرکز مباحث مربوط به عفاف و حجاب را به جِد دنبال می شود  و در این زمینه دیدارهای مختلفی را با مدیران فرهنگی داشته ام پیگیر چگونگی ابلاغ وزارت کشور دراین زمینه و پیشبرد کارهای  انجام شده در شهرستان دشتستان شدم.

خمش آیا بیان کرد: با توجه به اهتمام ویژه‌ای که  فرماندار دشتستان در مباحث فرهنگی دارند  امید است که نقشه راه در زمینه عفاف و حجاب زودتر به مرحله عملیاتی‌ شدن برسد.

در این جلسه فرماندار دشتستان در ارتباط با صبحت های یحیی اسماعیلی عضو شورا شهر شبانکاره نسبت به دغدغه صیفی کاران گفت: ان شاالله سعی خواهیم کرد در اجرای طرح نوین آبیاری امنیت شغلی صیفی کاران حفظ شود.

سید اکبر شهبازی فعال اجتماعی نیز در این نشست به دغدغه مردم شبانکاره نسبت به درمانگاه تامین اجتماعی اشاره کرد و خواستار پیگیری برای تحقق مطالبه مردم شد و احمد بنافی فرماندار دشتستان نیز اظهار کرد: برای پیگیری و تسریع در درمانگاه تامین اجتماعی شبانکاره به زودی به تهرام سفر خواهم کرد و با مسئولین مربوطه نشست هایی برگزار خواهم کرد.

شناسه خبر : 2224
تاریخ : 1401/4/7 06:05:34
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/TAmSvm
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #دیدار فعالین اجتماعی #بخش شبانکاره #نعمت اله خمش آیا #کارشناس فرهنگی اجتماعی #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.