گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان بوشهر با مردم بخش بوشکان و بررسی درخواست های حقوقی و قضایی و مطالبات آنها
مهر انگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان بوشهر با حضور در بین مردم بخش بوشکان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

مهر انگیر درنشست و دیدار با مردم این بخش به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضاییه مبنی بر حضور در بین مردم و شنیدن مشکلات و درخواست های آنها اشاره کرد و گفت : این بار در راستای  ادامه دیدار های مردمی حوزه هایی قضایی  در بخش بوشکان  شهرستان دشتستان حضور پیدا کردیم تا از نزدیک در کنار انها قرار بگیریم و خواسته های آنها را مورد استماع قرار دهیم .

رئیس کل دادگستری استان بوشهرافزود: در این دیدارعلاوه بر رسیدگی به درخواست ها قضایی و رسیدگی به آنها و صدور دستورات لازم قانونی به خواسته ها و مطالبات مردم نیز توجه شد .

وی با اشاره به نشست با اعضای شورای این شهر به مطالبات مردم اشاره کرد و گفت :  نکته حائز اهمیتی که پس از حضور در این بخش خیلی بیشتر از گذشته ملموس است وضعیت امنیت این بخش است که پس از تشکیل دادگاه بخش بوشکان خیلی بهتر شده است  و مواردی که مورد تقاضای مردم و مسئولین این بخش بود از جمله اعتباراتی که برای این بخش مصوب شده ولی تاکنون تخصیص نیافته ، عبور راه آهن از این منطقه ، مشکل دکل برق  ،کمبود ماشین آتش نشانی و همچنین مشکل مدرسه‌ای که ۱۲ سال قبل حکم تخریب آن گرفته شده ،مطرح شد که ان شاءالله همه این موارد را از مراجع ذیصلاح پیگیری خواهم نمود.

شناسه خبر : 13146
تاریخ : 1402/10/9 13:28:20
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/5JNjEP
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دادگستری #بوشکان #دیدار مردمی #مهر انگیر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.