گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
رئیسی؛ پیشرفت کشو را را متوقف نمی کنیم
این مساله‌ای که دشمنان ایجاد کرده‌اند با مقاومت مردم و ناکام گذاشتن دشمن توسط مردم در سراسر کشور مواجه شده و سازندگی و پیشرفت در کشور پیش خواهد رفت و هیچ گاه دچار وقفه نخواهد شد.

رئیس جمهور: پیشرفت کشور را متوقف نمی‌کنیم

 

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان پیشرفت کشور را متوقف نخواهیم کرد گفت: این مساله‌ای که دشمنان ایجاد کرده‌اند با مقاومت مردم و ناکام گذاشتن دشمن توسط مردم در سراسر کشور مواجه شده و سازندگی و پیشرفت در کشور پیش خواهد رفت و هیچ گاه دچار وقفه نخواهد شد.

رئیس جمهور در شهرستان‌های قاینات و نهبندان هم حضور می‌یابد و ضمن بازدید از طرح‌های مختلف عمرانی و زیربنایی استان و بررسی روند اجرای مصوبات سفر قبلی، در نشست‌های مختلف طی این ۲ روز شرکت می‌کند.

پیگیری مصوبات سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی که نوزدهم شهریور سال گذشته انجام شد، رفع محرومیت و جذب سرمایه‌گذاری از محورهای دور دوم سفر آیت الله رئیسی اعلام شده است و به همین منظور جلسات تخصصی برگزار می‌شود.

 

 

 

شناسه خبر : 4570
تاریخ : 1401/9/24 11:59:10
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/P1LBKI
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #رئیس جمهور ، پیشرفت ، ایران ، سیاسی ، دریا کنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.