گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بازدید رئیس دادگستری استان بوشهر از بیمارستان قلب بوشهر به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار
مهدی مهرانگیز ، رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان با حضور در مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر ضمن بیان تبریک ولادت حضرت زینب (س) در جمع پرستاران و پزشکان این مجموعه گفت : تلاش ها و زحمات شماها بر کسی پوشیده نیست زیرا به صورت شبانه روزی در این مجموعه مشغول به فعالیت و خدمت رسانی به بیماران هستید که از شما ها و کلیه پرستاران و پزشکان استان در این مناسبت مهم تقدیر و تشکر می کنم .

مهر انگیز  گفت : خدمت به مردم شریف به‌ویژه مردم شریف استان بوشهر که در متانت، نجابت زبانزد هستند، وظیفه ماست و باید برای این مردم خدمات عالی ارائه شود که در اینجا می بایست از تلاش های پرستاران و پزشکان که در راستای حفظ سلامت مردم نیز فعالیت می کنند تقدیر شود و البته مسئولین این امر باید حقوق و مزایای پرستاران و پزشکان را مد نظر قرار داده  تا به موقع پرداخت شود .

وی با اشاره به  مسایلی که درحوزه بهداشت و درمان  وجود دارد گفت :  دادگستری استان در هرجایی که نفع آن به مردم استان باشد ورود پیدا می کند و در این حوزه نیز  جهت ارتقا سلامت در استان  در کنار آنها خواهد بود تا مسایل و مشکلات آنها حل شود . 
وی ضمن تشکر از اقدامات رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و رئیس مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر گفت  : این بیمارستان 60 تخت خوابی برای استان بوشهر که تعداد بیماران قلبی آن خیلی بیشتر از این است ظرفیت بسیار کمی دارد که می بایست در راستای توسعه و گسترش این بیمارستان که حداقل 200 تختخوابی با امکانات و تجهیزات کامل باشد ،اقدام شود تا مردم استان بوشهر مجبور نشوند جهت درمان خود به استان فارس یا جاهای دیگر مراجعه کند .

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: مسائل و مشکلاتی در حین و قبل از بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در خصوص جا، امکانات و تجهیزات این بیمارستان مطرح کردند که پیگیری‌های لازم از سوی دادگستری استان بوشهر انجام خواهد گرفت.

در این بازدید رئیس کل دادگستری استان بوشهر  ضمن بررسی از روند ارایه خدمات در این مرکز و صحبت با بیماران با اهدای گل و شیرینی از زحمات پرستاران و پزشکان این مجموعه تقدیر و تشکر بعمل آورد .

 
 
شناسه خبر : 12491
تاریخ : 1402/8/29 07:00:51
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/HpweOl
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #مهدی مهرانگیز #دادگستری #رئیس کل

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.