گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد؛ طرح سلامت خانواده به‌صورت منتخب در شهر برازجان اجرا می‌شود/بهره‌برداری از بیمارستان ۱۷ شهریور تا پایان دولت سیزدهم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از اجرای برنامه سلامت خانواده به‌صورت منتخب در شهر برازجان خبر داد.

به گزارش دریاکنار؛ دکتر حسن ملکی زاده در نشست با فرماندار شهرستان دشتستان گفت: با توجه به گستردگی شهرستان دشتستان تلاش کرده‌ایم خدمات‌رسانی در حوزه سلامت به‌صورت عادلانه در تمام نقاط شهرستان انجام شود.
وی از اجرای برنامه سلامت خانواده (پزشکی خانواده و نظام ارجاع) در استان بوشهر خبر داد و گفت: این طرح از تاکیدات مهم ریاست جمهوری بوده که ما برای اجرا شهر برازجان را به‌عنوان منتخب معرفی کرده‌ایم و انشالله با همکاری فرماندار و سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان انتظار داریم به نتایج دلخواه برسیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به روند پیشرفت فیزیکی پروژه احداث بیمارستان ۱۷ شهریور اظهار کرد: خوشبختانه این پروژه از ابتدای دولت سیزدهم با سرعت بیشتری ادامه یافته و تلاش کردیم پیمانکار خوبی هم انتخاب کنیم که در صورت تامین اعتبار تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد.
دکتر ملکی‌زاده از توسعه اورژانس بیمارستان شهید گنجی برازجان خبر داد و بیان داشت: توسعه اورژانس بیمارستان شهید گنجی از مطالبات مهم بود که با یاری خداوند  اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته و ازلحاظ نیروی انسانی نیز تعداد ۲۵ نفر کادر درمانی برای بخش اورژانس جذب کرده‌ایم.
وی بهره‌برداری از کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ولایت شهر  برازجان را نیز از اقدامات مهم برشمرد و تاکید کرد: تکمیل این پروژه از اولویت‌های مهم دانشگاه بود که خوشبختانه با اهتمام استاندار و فرماندار به بهره‌برداری رسید.

 

منبع: روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان

شناسه خبر : 11673
تاریخ : 1402/7/20 10:42:25
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/NKwbym
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #رئیس دانشگاه علوم پزشکی #سلامت #خانواده #بهره‌برداری #بیمارستان ۱۷ شهریور

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.