گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
رئیس صدا و سیما: «نتیجه» انتخابات برای ما مهم نیست، به دنبال «بالاترین مشارکت» هستیم
رئیس سازمان صدا و سیما تأکید کرد که نتیجه انتخابات برای این سازمان اهمیت ندارد بلکه رساندن مشارکت به بالاترین حد ممکن، وظیفه این رسانه است.

پیمان جبلی گفت: «هیچ کس نمی‌تواند با استناد به اینکه من به حضرت آقا نزدیک هستم، بگوید نظر حضرت آقا این است. نه، حضرت آقا نظر خود را صریحا و علنا در مورد چهار راهبرد انتخابات گفتند.»

این گفته‌ها در حالی مطرح شده که حدود ۷ ماه تا انتخابات ۱۱ اسفند دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری باقی مانده است.

رهبر انقلاب اسلامی نیمه فروردین امسال در دیدار کارگزاران نظام برای برگزاری انتخابات بر ۴ راهبرد مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت تأکید کردند.

رئیس صدا و سیما گفت که ستاد انتخابات این سازمان چهار راهبرد رهبر انقلاب را الگو قرار می‌دهد و «سازمان زیرمجموعه اش برای تحقق راهبرد‌های رقابت و مشارکت نقش مستقیم دارد.»

او همچنین گفت «در همه دوره‌های انتخابات در صدا و سیما این بحث وجود داشته که آیا نتیجه انتخابات برای این رسانه اهمیت دارد تا مجلس همسو بیاید یا اینکه مشارکت مردم بالا باشد.»

آقای جبلی تأکید کرد که «رهبری روی بالاترین میزان مشارکت تأکید داشته اند و صرف اجرای قانون و با ورود افراد تأیید صلاحیت شده، انتخابات باید با بالاترین مشارکت برگزار شود.»

رئیس سازمان صدا و سیما از مسئولان این سازمان خواست در برنامه هایشان فضای رقابت گفتمانی را در مسائل اساسی کشور برای نامزد‌های انتخابات فراهم کنند.

او اضافه کرد که برای این هدف، از امکانات رسانه‌ای صدا و سیما در فضای مجازی هم استفاده شود.

رئیس سازمان صدا و سیما همچنین گفت نمایندگان مجلس تا آخرین روز نمایندگی، حق استفاده از امکانات را در رسانه ملی دارند.

شناسه خبر : 10051
تاریخ : 1402/5/14 17:40:31
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/iXdgM9
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #صدا وسیما #انتخابات #بالاترین مشارکت #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.