گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
راهکارهای مبارزه با فسادِ زرین تیم / موضوع شفافیت خواست مردم است
فساد تیمی، آن هم زمانی که کاملا برنامه ریزی شده و بر پایه تیم سازی و عادی انگاری صورت پذیرد، تاثیر بسزایی در جلوگیری از پيشرفت جامعه داشته و صدمات جبران ناپذيري بر روي سرعت حرکت چرخ توسعه جامعه ايجاد می کند. حال با چه راهکارهايي مي توان از گسترش فساد تیمی علی الخصوص زرین تیم جلوگیری بعمل آورد. نظر به اظهارت ریاست محترم قوه قضائیه مبنی براینکه: "موضوع شفافیت خواست مردم است و فقط مختص قوه قضاییه هم نیست؛ بلکه برای همه قوای کشور است و اینکه مردم، نخبگان و صاحبنظران در جریان موضوعات باشند، نوعی صیانت بخشی برای همه دستگاه‌هاست." اولین و مهم ترین پارامتر مقابله؛ شفاف سازی عمومی می باشد.

به همین سبب *نشریه دریاکنار* بر آن است در آینده ای نه چندان دور تشکیلاتِ *زرین تیم* که با بهره مندی امور خارج از عرف و بکارگیری اموال و دارایی های عمومی در جهت پیشبرد اهداف شخصی، سرمایه ای هنگفت مهیا نموده اند را بر همگان آشکارا سازد.

شناسه خبر : 216
تاریخ : 1399/10/24 13:51:48
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/xFxWPH
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.