گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
رتبه برتر اچ.اس.ای اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در جشنواره نخبگان بخش کارگری/ بندر بوشهر نامزد کسب رتبه برتر کشوری شد
رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: خانه بهداشت اچ.اس.ای (HSE) این اداره کل در جشنواره نخبگان بخش کارگری استان بوشهر موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش دریاکنار به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، نرگس علیپور در تشریح این خبر اظهار کرد: بررسی موضوعات بررسی شده پیرامون سلامت کارگری از ملاک های مهم در انتخاب اچ.اس.ای این اداره کل به عنوان واحد برتر در جشنواره نخبگان بخش کارگری استان بوشهر است.

وی بیان کرد: بررسی های انجام شده در حوزه ایمنی، بهداشت و سلامت کارگران در بخش های عملیات بندری و ساختمانی، پیگیری وضعیت استرس گرمایی و ارائه تسهیلات بهداشت به کارگران از دیگر مولفه های موثر در انتخاب خانه بهداشت اچ.اس.ای اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به عنوان واحد برتر استانی است.

علیپور ادامه داد: اچ.اس.ای این اداره کل در حوزه فعالیت های اورژانس بندر، تجهیزات، امکانات، آموزش پیشگیرانه به کارگران نیز فعالیت های ارزشمندی به اجرا در آورده است.

گفتنی است اچ.اس.ای اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به واسطه کسب رتبه برتر در جشنواره نخبگان بخش کارگری استان، به عنوان کاندید کسب رتبه برتر در بخش کشوری جشنواره معرفی شده است.

شناسه خبر : 7558
تاریخ : 1402/2/12 13:51:44
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/7OKkXw
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اچ.اس.ای #بنادر #دریانوردی #رتبه برتر #جشنواره نخبگان بخش کارگری #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.