گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
رمان محبوب " پدر خوانده " به چاپ سوم رسید
سومین چاپ ترجمه منیژه اذکایی از رمان مشهور «پدر خوانده» اثر ماریو پوزو در ۵۸۰ صفحه و بهای ۲۶۵ هزار تومان به‌تازگی توسط نشر نیلوفر عرضه شده است

پدر خوانده به چاپ سوم رسید

 

 

سومین چاپ ترجمه منیژه اذکایی از رمان مشهور «پدر خوانده» اثر ماریو پوزو در ۵۸۰ صفحه و بهای ۲۶۵ هزار تومان به‌تازگی توسط نشر نیلوفر عرضه شده است. چاپ نخست این کتاب بهار سال ۱۳۹۶ با شمارگان ۱۶۵۰ نسخه و بهای ۳۹ هزار تومان منتشر شده بود.

 

رمان «پدر خوانده» با جمله‌ای از بالزاک شروع می‌شود: «در پس هر ثروتی جنایتی نهفته است.» و در کتاب تمام جنایت‌های نهفته بازگو می‌شوند. این کتاب از ابتدای انتشارش در سال ۱۹۶۹ همواره محبوب کتاب‌خوانان در سرتاسر دنیا بوده است. در همان سال انتشار این کتاب در رتبه اول پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار گرفت. در دو سال اول انتشار، فروش آن به بیش از ۹ میلیون نسخه رسید و ۶۷ هفته در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز باقی ماند. کتاب پدرخوانده در ژانر مافیایی و جنایی به علت باورپذیر بودن داستان و نشان دادن بعد انسانی اعضای مافیا از لحاظ اجتماعی بسیار اهمیت دارد.

 

 

 

شناسه خبر : 5896
تاریخ : 1401/12/3 07:08:55
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/o9Wb57
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #پدر خوانده #رمان #نشر نیلوفر #ماریو پوزو #منیژه اذکایی #مارلون براندو #آلپاچینو #فرهنگی #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.